mac1334 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Noen som har erfaringer med Bestpartner ? De er ganske så billege på wlan antenner og kunne tenkt meg og handla derfra. Men usikker på betalingsmetoder osv. Eksempel: Antenne Prisen for den er 198 kr, + norsk moms 25% = 50 kr, altså 250 kr for antenna pluss frakt, på rundt 300 tenker jeg. Samla pris på rundt 600kr inn til landet er likevel ikke ille, når man sammenligner med feks denne: wlansupply antenne rundt 1200 med frakt. Halvparten av prisen, men spørs på kvalitet og seriøsitet fra det firmaet som ligger i Polen da. Endret 3. mai 2005 av mac1334 Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Nå har det gått en god stund siden jeg postet, ingen som har vært borti Bestpartner? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Aldri hørt om dette firmaet faktisk, helt ukjent. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Aldri hørt om dette firmaet faktisk, helt ukjent. Nei, tenkte meg at det var få som hadde hørt om det. Tror Bestpartner eies av Atel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå