Fredrik^- Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg har altså denne prosessoren: Intel Xeon 2,0 ghz 1x DUAL Og nei det er ikke den prosessoren til 50k på komplett! Jeg vil gjerne prøve å overklokke denne, men har aldri vært borte i å overklokke en prosessor før.. Har bare så smått overklokket skjermkortet mitt. Jeg synes egentlig jeg fikk ganske lite i 3dMark2001 SE build, men jeg tror kanskje hvis jeg kjører testen igjen nå så vil det gå litt bedre, grunnet helt oppdaterte drivere og mer RD-ram. Men det jeg lurte på var om noen hadde noen erfaring med å overklokke en slik prosessor ? altså en INTEL XEON cpu. Denne er ikke DUAL nå, men skal kanskje bli det en gang.. Jeg takker for alle svar! =) BTW her er compare URL til 3dMark2001 SE: http://service.madonion.com/compare?2k1=3691958 - Fr3dr1k Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Grei score for din datamaskin det der. Skjermkortet som stopper, tror jeg. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 og du har ingen erfaring med overklokking antar jeg ? ,.. som f.ex. hvordan gjør jeg dette ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå