CarinaE Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det var utrolig kult. Så bla inngangen til tv serien Akutten. For de som følger med på akutten og husker når et helikopter kuttet av armen til Dr.Romano, så så vi faktisk "blodet" på bakken enda fra der de filmet, og så også at asfalten var brent fra når et helikopter styrtet utenfor inngangen til sykehuset.. Desverre fikk vi ikke sett inne på sykehuset, men de filmet faktisk Akutten igår, så det røde lyset Var også inne i stuioet hvor de filmer West Wing, og så kulissene. Og kjørte ned gaten fra Gilmore Girls, Friends, og så endel ting fra andre kjente filmer og tv serier. Så desverre ingen kjendiser Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 tøft..! hvorfor var du der? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Vertsmoren min spurte om et var noe spess jeg hadde lyst til å gjøre mens jeg er her i California, og da sa jeg at jeg har lyst til å se hvordan de lager tv-serier. Og da dro vi til WB. Turen varte 2 1/2t, og var veldig gøy. Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 kult:) har ikke vært hos warner bros, men jeg har vært i universal studios, det ligger ett stykke lengere oppe enn warner bros. universal studios er å anbefale for alle som reiser til los angeles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå