loureedd Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hei... Jeg får ikke CD`èt til andre disker en C: i CMD hva kan være feil hvordan kan jeg få fikset det slik jeg får CDet til de andre diskene?? HJELP BTW: visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette.. vis jeg postet feil kan en moderator vær så snill og flytte posten?? Endret 30. april 2005 av loureedd Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Prøvd med cd /D [drive:][path] ? Hvis du står på c:\ og skriver cd d:\minmappe har du riktignok skiftet til minmappe som gjeldende mappe på d:, men den kommer ikke opp før du skriver d: <enter> Det er utrolig hva som står hvis du prøver å lese hjelpeteksten for en kommando. Førsøk f.eks. cd /? og vips får du vite det du trenger. Displays the name of or changes the current directory. CHDIR [/D] [drive:][path] CHDIR [..] CD [/D] [drive:][path] CD [..] .. Specifies that you want to change to the parent directory. Type CD drive: to display the current directory in the specified drive. Type CD without parameters to display the current drive and directory. Use the /D switch to change current drive in addition to changing current directory for a drive. Endret 30. april 2005 av Pengu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå