Fredrik^- Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg har altså denne prosessoren: Intel Xeon 2,0 ghz 1x DUAL Og nei det er ikke den prosessoren til 50k på komplett! :wink: Jeg vil gjerne prøve å overklokke denne, men har aldri vært borte i å overklokke en prosessor før.. Har bare så smått overklokket skjermkortet mitt. Jeg synes egentlig jeg fikk ganske lite i 3dMark2001 SE build, men jeg tror kanskje hvis jeg kjører testen igjen nå så vil det gå litt bedre, grunnet helt oppdaterte drivere og mer RD-ram. Men det jeg lurte på var om noen hadde noen erfaring med å overklokke en slik prosessor ? altså en INTEL XEON cpu. Denne er ikke DUAL nå, men skal kanskje bli det en gang.. Jeg takker for alle svar! =) BTW her er compare URL til 3dMark2001 SE: http://service.madonion.com/compare?2k1=3691958 - Fr3dr1k Lenke til kommentar
pskard Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Passer under Hovedkort og prosessor eller overklokking. Stengt. Lenke til kommentar
jornt Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Går sikkert bra det :wink: Er vel stort sett en vanlig Pentium 4 inni der så.. 2.4 GHz burde gå bra? Btw, du bør prøve å enable hyperthreading om du ikke har gjort det enda - Jørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg