spøkelset Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg har to billighøytalere stående på skrivebordet. Det rare er at når jeg spiller av musikk så funker bare den ene, men når jeg spiller for eksempel halflife så funker begge helt fint Hvordan kan jeg fikse det slik at begge funker når jeg spiller musikk også? Endret 30. april 2005 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kjøp nye høyttalere! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Kjøp nye høyttalere! hehe, ja d skal jeg. Men ikke nå. Hadde vært kjekt om d hadde gått ann å fikse det. Er sikker på at det ikke er mye som skal til.... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Heter det ikke "en av høyttalerne virker ikke"? Hvis begge ikke virker er det jo helt stille... Men uansett. Har du sjekket Windows-mixeren og sjekket at alt er pan'et til senter? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Heter det ikke "en av høyttalerne virker ikke"? Hvis begge ikke virker er det jo helt stille... Men uansett. Har du sjekket Windows-mixeren og sjekket at alt er pan'et til senter? Takk for at du vekket meg opp! Selvfølgelig skulle det være det. Ja, jeg har gått innom kontrollpanelet og alt stemmer der. Har til og med kjørt en høytalertest som viser at begge virker. HVorfor virker bare en når musikk skal spilles av? Håper noen kan hjelpe meg med dette.... Endret 30. april 2005 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ja, jeg har gått innom kontrollpanelet og alt stemmer der. Har til og med kjørt en høytalertest som viser at begge virker. HVorfor virker bare en når musikk skal spilles av? Håper noen kan hjelpe meg med dette.... Kanskje du bruker et program hvor du kan stille pan? Hva med Windows Media Player, WinAmp, iTunes, etc, etc. Gjelder det uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå