kiios Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 har tenkt på å kjøpe en ibook G4, men på apples hjemmeside står det ikke batteri levetid... noen som vet hvor lenge det er eller?? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er ikke sikker på denne, men en kamerat har en relativt ny Powerbook, og han kommenterte at laptop`en min kjørte noe lenger på batteri enn Mac`en hans. Min klarer jeg å tyne til 4.5 timer på en god dag. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 apple sier max 6 timer. men ca 4 timer er vel nærmere sanheten vil jeg tro. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kommer an på bruk, lydstyrke du setter på skjermen, wlan osv. Min maskin beregnet seg til litt over 4,5t da jeg plugget ut strømkabelen og skrudde ned lysstyrken. Rundt 4t er ikke et problem under normal bruk, og en kan skru ned lysstyrken når en ser en trenger littegran ekstra gass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå