tørrfisk Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er det tillatt med sprettkniver i norge? Har en venn som har så utrolig lyst på en Og hvor får man tak i en? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ulovelig tror jeg... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Desverre, de er ikke lovlige her i landet. Like så greit synes jeg. Skal du ha en så må du kjøpe den utenlands. Geir Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg trodde alle kniver med blad på under 5 cm var lovlige i Norge jeg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Forskrift om skytevåpen, våpendeler og ammunisjon: Link § 1-1. Forbud mot våpen e.l. som ikke faller inn under våpenloven § 1 Det er forbudt å kjøpe eller på annen måte erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler etc. og spretterter. Link § 15-1. Forbud mot innførsel av våpen e.l. som ikke faller inn under våpenloven § 1 Det er forbudt å innføre elektrosjokkvåpen, springkniver, stiletter, batangakniver, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler etc. og spretterter. Geir Endret 30. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Ojda. Jeg fikk en blowgun fra min fetter i USA i posten. Burde jo egentlig være ulovlig med kjøkkenkniver og, er jo like farlig som en batong Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 På min forrige boplass gikk jeg alltid med en foldekniv i lommen pga. mye vold og slikt.. Purken brydde seg aldri! Tror ikke det er så farlig å ha en slik i lomma, så lenge du ikke går midt i byen med den eller bruker den til noe som den logisk nok ikke burde bli brukt til. Det er forresten fullt mulig å få tak i foldekniver i mange forskjellige sjapper, bare du spør. En del messebord f.eks. på tivolier har også foldekniver! Massevis av sånt rundt 17. mai. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 På min forrige boplass gikk jeg alltid med en foldekniv i lommen pga. mye vold og slikt.. Purken brydde seg aldri! Tror ikke det er så farlig å ha en slik i lomma, så lenge du ikke går midt i byen med den eller bruker den til noe som den logisk nok ikke burde bli brukt til.Det er forresten fullt mulig å få tak i foldekniver i mange forskjellige sjapper, bare du spør. En del messebord f.eks. på tivolier har også foldekniver! Massevis av sånt rundt 17. mai. Er vel strengt tatt kun jegere, fiskere, samer og de som bærer bunader (festdrakt) som har lov til å bære kniv her i landet. Samer og de som bruker bunader er fritatt for denne loven når de bruker draktene til fest. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 På min forrige boplass gikk jeg alltid med en foldekniv i lommen pga. mye vold og slikt.. Purken brydde seg aldri! Tror ikke det er så farlig å ha en slik i lomma, så lenge du ikke går midt i byen med den eller bruker den til noe som den logisk nok ikke burde bli brukt til.Det er forresten fullt mulig å få tak i foldekniver i mange forskjellige sjapper, bare du spør. En del messebord f.eks. på tivolier har også foldekniver! Massevis av sånt rundt 17. mai. Herregud! Hvor bodde du før? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 På min forrige boplass gikk jeg alltid med en foldekniv i lommen pga. mye vold og slikt.. Purken brydde seg aldri! Tror ikke det er så farlig å ha en slik i lomma, så lenge du ikke går midt i byen med den eller bruker den til noe som den logisk nok ikke burde bli brukt til.Det er forresten fullt mulig å få tak i foldekniver i mange forskjellige sjapper, bare du spør. En del messebord f.eks. på tivolier har også foldekniver! Massevis av sånt rundt 17. mai. Er vel strengt tatt kun jegere, fiskere, samer og de som bærer bunader (festdrakt) som har lov til å bære kniv her i landet. Samer og de som bruker bunader er fritatt for denne loven når de bruker draktene til fest. og yrkesarbeidere. dvs snekkere, malere, elektrikere osv Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 http://www.knifezilla.com har de en del sprettkniver, buterflykniver osv. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hva er butterflykniver? Fant ingen sprettkniver der. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Det er fullt mulig å kjøpe sprettkniv i norge. Jeg kjøpte av noen venner da Dra til Thailand eller borti østblokkene hvis du vil ha noe skikkelig bra, der får du Stetoskop-batonger og masse gøy kjempebillig Endret 1. mai 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Sprettert ulovlig?! :!: Husker da jeg var 10-11 år og løp rundt med en slik... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er fullt mulig å kjøpe sprettkniv i norge. Jeg kjøpte av noen venner da Dra til Thailand eller borti østblokkene hvis du vil ha noe skikkelig bra, der får du Stetoskop-batonger og masse gøy kjempebillig Stetoskop-batonger? Sikker på at du ikke mener teleskop-batonger, altså batonger som kan justeres i lengden/slås sammen. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Sprettert ulovlig?! :!: Husker da jeg var 10-11 år og løp rundt med en slik... Haha, sprettekniver står det :-b Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Sprettert ulovlig?! :!: Husker da jeg var 10-11 år og løp rundt med en slik... Haha, sprettekniver står det :-b Prøv igjen: § 15-1. Forbud mot innførsel av våpen e.l. som ikke faller inn under våpenloven § 1 Det er forbudt å innføre elektrosjokkvåpen, springkniver, stiletter, batangakniver, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler etc. og spretterter. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er fullt mulig å kjøpe sprettkniv i norge. Jeg kjøpte av noen venner da Dra til Thailand eller borti østblokkene hvis du vil ha noe skikkelig bra, der får du Stetoskop-batonger og masse gøy kjempebillig Stetoskop-batonger? Sikker på at du ikke mener teleskop-batonger, altså batonger som kan justeres i lengden/slås sammen. Han mener vel batongene som kan brukes til å lytte på brystet til folk (før man smokker dem ned) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Han mener vel batongene som kan brukes til å lytte på brystet til folk (før man smokker dem ned) Eller etterpå. -BANG! -*Lyttepå* -"Hah! PWND! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 http://www.bladeuniverse.com Denne nettbutikken har alt du kan tenke deg av ulovlige ting Hvis du bestilelr så være obs på at de kan bli stoppet i tollen. Hørte det var en som bestilte et sverd som kosta 2000 kr og så fikk han det aldri. Vet ikke om det var butikken som ikke gadd å sende eller om det ble stoppet i tollen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg