Blaster2k Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) slett Endret 3. mai 2005 av Blaster2k Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 De kan ha hoppet ut med fallskjermen på, så i luften tatt den av, og bare hengt i den? Eller? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tror ikke det er helt sunt nei, ser for meg armen som griper i fallskjermen og resten av skrotten som fyker nedover med rød fartstripe etter seg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 La oss si han glipper taket, og raser mot bakken i en millard km/t, hva tror dere han tenker da? "Faen, jeg er dum?" Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skal ikke se bort i fra at han hadde et aldri så lite dødsønske. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ingen har sjans til å holde igjen det trykket kun med armene... (tror jeg) Joda, som sagt, to bremseskjermer av formidabel størrelse. Så akkurat det der på tv. Pluss at han henger ganske godt fast med armen da. Nå må vi huske på at om et menneske hopper fra 200 fots høyde(vanlig høyde å hoppe fallskjerm fra) faller han ikke fortere enn 200 km/t Det vil si at du kan holde deg igjen med armene, men farlig er det (lett å glippe) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 vell på slutten av filmen henger han etter beina !!! det var litt guffent og se på egentlig , lit av en deardevil der ja Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ingen har sjans til å holde igjen det trykket kun med armene... (tror jeg) Joda, som sagt, to bremseskjermer av formidabel størrelse. Så akkurat det der på tv. Pluss at han henger ganske godt fast med armen da. Nå må vi huske på at om et menneske hopper fra 200 fots høyde(vanlig høyde å hoppe fallskjerm fra) faller han ikke fortere enn 200 km/t Det vil si at du kan holde deg igjen med armene, men farlig er det (lett å glippe) 200 fot er ikke noe særlig mye akkurat... Du tenker vel ikke på 2000 fot? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 La oss si han glipper taket, og raser mot bakken i en millard km/t, hva tror dere han tenker da? "Faen, jeg er dum?" Er det ikkje slik at ein besvimer i fallet dersom ein veit at ein kjem til å dø? At hjernen skrur seg av eller noko slikt. Om ein er vaken heile fallet må det vere noko av den mest grusomme tortur Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Altså, om han glipper fallskjermen er ikke alt håp ute da, om en av de andre har med seg en ekstra elns så kan han jo få på seg den... Men jeg sier ikke at det er lett eller noe jeg ville gjort. Jeg hopper uten fallskjerm jeg. (Har bildebevis ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det ikkje slik at ein besvimer i fallet dersom ein veit at ein kjem til å dø? At hjernen skrur seg av eller noko slikt. Hvor har du fått det fra? Tviler litt altså. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Eg fekk det frå ein vrøvlande jeger lærar. Han sa no mykje rart, men eg tykkjer ikkje at det høyrest so usannsynleg ut at ein besvimer i eit slikt fall. Kan godt hende det ikkje er rett Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ingen har sjans til å holde igjen det trykket kun med armene... (tror jeg) Joda, som sagt, to bremseskjermer av formidabel størrelse. Så akkurat det der på tv. Pluss at han henger ganske godt fast med armen da. Nå må vi huske på at om et menneske hopper fra 200 fots høyde(vanlig høyde å hoppe fallskjerm fra) faller han ikke fortere enn 200 km/t Det vil si at du kan holde deg igjen med armene, men farlig er det (lett å glippe) Uten bremseskjerm(er) stopper det temmelig fort. Bremse fra 200km/h til 40-50 (eller hva det er) på få meter skaper ganske heftige krefter. Er en grunn til at det finnes bremseskjermer. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 tror vi må få prata med en fallskjerm expert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå