lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ser det for meg at armene blir rivd av..! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 han har ikke sokker eller sko på seg en gang jo, tenk om han lander på en stein eller litt glasskår Man må da tenke litt på sikkerhet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Så du mener han burde ha duntøfler eller noe sånt da kanskje? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Duntøfler hadde jo vært kulere da.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hm.. fra en million kilometer i timen til bråbrems.. etter armene? Er det videre sunt? Kommer an på bremsefallskjermen. Har du stort nok, eller to stykker kan de bremse deg ned såpass skånsomt at det neste ikke blir brems. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 S-Y-K-T- !!!!111oneoneone Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 fant det seff på nettet. Her det andre jeg fant Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Haha, morsomt.. Noen som vet/tror dette er rå manipulering eller ekte galskap? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 hakke peil om det er manipulering. MEn hvis det er ekte, må de ta av seg skjermen først etter å ha utløst den. Ingen har sjans til å holde igjen det trykket kun med armene... (tror jeg) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ikke sjans du hadde mistet fallsjermen og du hadde falt ikke gøy... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ingen har sjans til å holde igjen det trykket kun med armene... (tror jeg) Joda, som sagt, to bremseskjermer av formidabel størrelse. Så akkurat det der på tv. Pluss at han henger ganske godt fast med armen da. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst) Hm.. fra en million kilometer i timen til bråbrems.. etter armene? Er det videre sunt? Hvis det er gjort sånn, så får han nok problemer med armene før eller siden pga. hoppet. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) HER ER VIDEOEN AV DET Endret 1. mai 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Damn Endret 1. mai 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst) Hm.. fra en million kilometer i timen til bråbrems.. etter armene? Er det videre sunt? Kunne sikkert knyte skoene stående etterpå... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 En av mine store drømmer er faktisk å hoppe i fallskjerm. Jeg drømte en gang at jeg og klassen var på helikoptertur og så var det noe som streiket slik at vi måtte hoppe ut i fallskjerm. Jeg gleda meg som en gris, syntes det så digg ut (noe som er rart, siden jeg er altfor pysete i virkeligheten) men så når det var min tur var det bare 2 meter ned til bakken skuff. Vel, var bare en drøm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå