Gå til innhold

Noen som våger å gjøre dette etter meg?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst)

Hm.. fra en million kilometer i timen til bråbrems.. etter armene? Er det videre sunt?

Hvis det er gjort sånn, så får han nok problemer med armene før eller siden pga. hoppet.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst)

Hm.. fra en million kilometer i timen til bråbrems.. etter armene? Er det videre sunt?

Kunne sikkert knyte skoene stående etterpå...

Lenke til kommentar
En av mine store drømmer er faktisk å hoppe i fallskjerm.

Jeg drømte en gang at jeg og klassen var på helikoptertur og så var det noe som streiket slik at vi måtte hoppe ut i fallskjerm. Jeg gleda meg som en gris, syntes det så digg ut (noe som er rart, siden jeg er altfor pysete i virkeligheten) men så når det var min tur var det bare 2 meter ned til bakken :( skuff.

Vel, var bare en drøm da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...