Ni kon Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Var ute å hoppet i fallskjem i dag. En kompis knipsa bilde. Så hva syns dere folkens? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jøss, så mye du har forandret deg i det siste da Øivind... Men sånn seriøst, det der var sinnssvakt sykt. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tøft! Jeg kan prøve jeg å... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Flott! Neste helg tenkte jeg å fullføre drømmen om en unik fallskjerm. Den er på prototypstadiet. Hvis testingen går bra finner den nok veien til butikken fortere enn svint. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Crazy.. Det ga vel et ørlite kick..? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Syke, syke mann. :!: Visste ikke at du så sånn ut... Endret 30. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvor er det bildet ble tatt da øivind? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvor er det bildet ble tatt da øivind? TV tenker jeg.... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Var ute å hoppet i fallskjem i dag. En kompis knipsa bilde. Så hva syns dere folkens? Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 You're my hero En av mine store drømmer er faktisk å hoppe i fallskjerm. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Åjada, det der er lett, jeg hoppa HELT uten fallskjerm jeg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Haha, morrklumpen oivind Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Dere biter jo på alt Øyvind sier Han poster bilder av "damene" sine i babethreaden og alle flokker seg rundt og sier at han har pen dame osv. Og nå poster han et random internettbilde av en fallskjermhopper så tror dere det også Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Dere biter jo på alt Øyvind sier Han poster bilder av "damene" sine i babethreaden og alle flokker seg rundt og sier at han har pen dame osv. Og nå poster han et random internettbilde av en fallskjermhopper så tror dere det også Hehe, han posta jo bilde av Keyra Augustina og sa at dama hadde prøvd ut klær og han tok et par bilder, posta et annet bilde i den serien av henne og sa jeg hadde sneket meg inn og tatt et av henne jeg og Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Fallskjermkurs om to måneder. *Glede seg* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er det galskap eller bare rå manipulering? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Owned by dahle Den er genial ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst) Hm.. fra en million kilometer i timen til bråbrems.. etter armene? Er det videre sunt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå