Gå til innhold

Noen som våger å gjøre dette etter meg?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ute å hoppet i fallskjem i dag. En kompis knipsa bilde.

Så hva syns dere folkens?

Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst)

Lenke til kommentar
Dere biter jo på alt Øyvind sier :p Han poster bilder av "damene" sine i babethreaden og alle flokker seg rundt og sier at han har pen dame osv. Og nå poster han et random internettbilde av en fallskjermhopper så tror dere det også :)

Hehe, han posta jo bilde av Keyra Augustina og sa at dama hadde prøvd ut klær og han tok et par bilder, posta et annet bilde i den serien av henne og sa jeg hadde sneket meg inn og tatt et av henne jeg og :p

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk sett video ett eller annet sted av dette hoppet... han hoppet uten fallskjerm og noen andre hoppet på siden med den og ga den til ham. så holdt han seg fast etter en av skulderstroppene, helt ned (selv når fallskjermen ble utløst)

Hm.. fra en million kilometer i timen til bråbrems.. etter armene? Er det videre sunt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...