Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei! Jeg vil si i mitt første innlegg her først at dette var en veldig flott side. Har nettopp oppdaget den og den har alt. Guider, tester, forum om data generelt... Alt som jeg leitet etter. Så til saken. Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar pc om ett år. Ikke spør meg om hvorfor jeg skal kjøpe akkurat da , men i mellomtiden så har jeg tenkt å leie en bærbar pc til å med på ferie o.l men er dette mulig? Issåfall, hvor kan man det? Dette er kanskje et dumt spørsmål men jeg vil bare være sikker. Tusen takk for evt. svar! Mvh Øystein (Edmund Blackadder) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hva med Thorn eller Leasy? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) oi...kjapt svar gitt... Jeg har sett på nettsidene til Thorn, men de leide ut alt UNTATT pc'er På leasy's nettsider stod det lite dvs. ingenting om utleie... så...har noen noen andre forslag? Endret 30. april 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå