Gå til innhold

Alternativ til Netlimiter og DU super *Løst*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endel problemer med NetLimiter jeg også.. men det er vell at NetLimiter henger seg hele tiden. Har reinstallert og alt men gir opp NetLimiter.

HAr dere ikke noe annet forslag til et program som funker på samme måte som er gratis elller har muligheter for å bli lastet ned i trialversjoner?

Takker for svar!

Mvh Vegard

Lenke til kommentar
Lurer bare litt, Men bruker dere Netlimiter styrer utlinja til nærmest null? Trodde ikke det gikk jeg.

Hvorfor burde i så fall dette gjøres?

:)

Jeg fixet det sånn at DC++ fikk 1kbps ut det var bare uploadsene som stoppen ikke annet så dette kan du stille inn fra program til program.

Lenke til kommentar
Lurer bare litt, Men bruker dere Netlimiter styrer utlinja til nærmest null? Trodde ikke det gikk jeg.

Hvorfor burde i så fall dette gjøres?

:)

Jeg fixet det sånn at DC++ fikk 1kbps ut det var bare uploadsene som stoppen ikke annet så dette kan du stille inn fra program til program.

Jeg vil anbefale deg å sette opphastigheten til mer enn det. Du er avhengig av å sende informasjon ut når du laster ned fra folk i dc++. Det er ikke mye info det er snakk om, men med en så lav opplastingshastighet som du har begrenset din til kan det hende du vil merke det på nedlastingshastigheten. Dessuten er det jo litt dårlig gjort å ikke tillate folk å benytte seg av mer enn 1 kbps av utlinja de, det er jo tross alt fildeling som er hele poenget med et program som dc++. Jeg har 128 kbps utlinje, og merker ikke noe ved verken internetbruk eller nedlasting i dc++ hvis jeg begrenser opplastingshastigheten min til 10k.

Lenke til kommentar

Det der er bare helt uforskammet idiotisk. Hvordan hadde det gått med P2P nettverkene hvis alle holdt på sånn?

Har selv 256k utlinje, og ja jeg limiter. Jeg limiter slik at jeg har 3kb/s til overs for ACK pakker. Ikke noe mer, ikke noe mindre.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget i å stenge en tråd fordi ditt problem er løst. Det kan jo være andre personer med samme problem har spørsmål vedrørende disse programmene. Dessuten er det greit for de som søker og finner denne tråden å ha mulighet til å spørre om det de lurer på.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt poenget i å stenge en tråd fordi ditt problem er løst. Det kan jo være andre personer med samme problem har spørsmål vedrørende disse programmene. Dessuten er det greit for de som søker og finner denne tråden å ha mulighet til å spørre om det de lurer på.

Er jo delvis enig i hva du sier, men hvis trådstarter vil ha den stengt så er det ikke noe galt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...