lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Trenger et par diiigre kjøleribber, noe lignende som er brukt i BeQuiet-prosjektet.. Noen som vet hvor man får tak i dette, helst i Norge? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du kan jo sende en PM til DrSpawn og spør hvor han kjøpte de. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Vurderte det ja, men jeg husket ikke hva han het.. Skal bruke det i et HTPC-kabinett (nesten naturligvis) der planen er å nærmest kle det med kjøleribber! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Si ifra til oss hvor han har kjøpt det om du får svar da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Skal jeg gjøre! Skriver PM nå.. I en eller annen tråd her i "Case-mods" var det en som linka til noe slikt, kan personen melde seg i denne tråden kanskje? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 DrSpawn bestilte kjøleribbene fra Ziehl-ebm, hvis jeg ikke tar helt feil, så er det de som produserer papst-vifter. De representerer kjøleprofiler fra Fischer Elektronik, så det er sansynligvis Fischer som har laget kjøleribbene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Takk, skal sjekke de nærmere ut.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hehehe, sjekk søppelplassen din etter e-avfall, jeg har akkuratt vært innom å praja 4 forsterkere og 1 cd spiller jeg skal mekke litt på, og ting ser lyst ut.. jeg fant et par DIGRE kjøleribber i den ene ampen det ikke var håp for, jeg kan slenge opp et bilde om et par dager da jeg får igjen kameraet. de er overkill til alt annet en klasse A amper, og pc strømforsyninger er bare en lek for de. jeg ble litt happy da jeg så hva jeg hadde funnet. -marius Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Tenkte jeg også på, for i den gamle forsterkern til stefaren min (som jeg fikk til et HTPC-prosjekt) var det en slik diiiiger kjøleribbe! Problemet er bare det at vi ikke har lov til å plukke med oss ting fra Lindum (søppelfyllinga vår) uten spesialtillatelse! =/ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 De trenger ikke å få vite det da. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 det har egentlig ikke jeg heller, men jeg sa jeg gikk v1elektronikk og kune bruke greiene opp igjen, og det jeg ikke trengte, skulle jeg komme tilbake med. faen, den cdspiller'n jeg fiska med meg funka også storslagent, den spiller pent Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Satan, jeg skal gå elektrolinja!! Nei, jeg skal nok spørre dem ja.. Problemet er bare at jeg trenger rundt 10 identiske! Røper ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har sett diverse svære kjøleribbger hos Elfa. Inkl. digre ribber med peltier. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hmm, noen som vet hva kjøleribbe er på svensk? :!: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) kylelement eller kylarelement eller noe tror jeg. Ligger under Kylelement hos www.elfa.se De har også denne koselige vifta. (72dB lydnivå) :!: Endret 3. mai 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 så billig elfa er... hohoho, de skulle ha 480 elns for de ribbene jeg fant på dynga. komisk.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, off.. Er jo bare no metall forma på en spesiell måte! Tror nok jeg skal ta meg en tur til Lindum istedenfor jeg.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 you go girl! Girl? Hvem? Bare mobber du kameraten min? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 you go girl! Girl? Hvem? Bare mobber du kameraten min? eller bare spilt litt postal2 ?? der sier dem det støtt og stadig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå