Steinmann Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Etter 2 liter Cola er det ikke annet å gjøre enn å designe en liten fisk. Trenger litt designtips, og ta gjerne en titt på koden. Litt stolt av å klart å ikke bruke noen bilder her, _og_ at det funker i IE, FF og Opera :!: BTW(Behind The Wall?): Prøvde meg på litt god gammel HTML 4.01 http://student.iu.hio.no/~s130227/TEST/ Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 BTW = By the way btw, fin side det.... spesiell, men kul! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kan si med en gang at jeg digget den. Fargevalget var godt, og den sa veldig bra ut. Hvis jeg kunne velge mellom mitt design som er uten grafikk ogsa (den har tre sma bilder), og ditt, hadde jeg garantert tatt ditt Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Siden virker jo ikke helt i noen av browserene. De greiene som går nedover fortsetter jo ikke. --------------------------------- Helt grei side, med noen orginale ting (f.eks :hoveren var over hele skjermen), ellers var ikke det noe mer. Enkelt og greit, en fin side, men ingenting mer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) hva er det som ikke funker? veit at hover effekten ikke funker i IE, men det kan man ikke håpe på heller da... Testa i Opera 8.0, FF 1.02, IE6 Endret 30. april 2005 av orsus Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Bakgrunnen til teksten funker ikke mer enn en vinduslengde. Når du scroller nedover fortsetter ikke bakgrunnen... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Sån fikset. Klarte ikke å få den høyre linjen til å få helt ned uten å bruke faux, irriternede... Noen som har klart det før? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Endret litt: Fixed på menyen(ikke i IE) hva synes dock? Endret litt fonter, intet stort, noen med fontforslag? Også ble det xhtml til slutt -Egentlig er det tag-suppe, for har ikke sendt content-type med php :\ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Spennende tanke med menyen, men kjedelige farger syns jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Veldig stilig konsept, dog litt matt utførelse. Prøv å få inn litt grafikk og sprekere farger. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Opprinnelig prøvde jeg å lage hele designet uten bilder, og det gikk fint, men trengte som sagt faux. Poeng 2: Tror jeg er fargeblind, ser farger, men ser ikke de pene... Poeng 3: Meg å grafikk går ikke hånd i hånd. Må inrømme at jeg stjal grunnfargene her ifra en annen side... Ikke at det er mulig å se, men bare for å påpeke at ikke engang DETTE er mitt verk. Takk for kritikk, skal se om jeg får gjort noe med de fargene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå