Gunderz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg har nettopp installert Suse 9.3 og det gikk smertefritt. Det eneste problemet jeg har nå er at hele skjermbildet er forskøvet mot venstre. Jeg kan løse problemet ved å justere på skjermen men da må jeg bare justere tilake igjen når jeg skal ta i bruk windows. Er det en løsning som gjlør at jeg kan ordne dette i Suse? Endret 30. april 2005 av Gunderz Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tror det har noe med h-v-syncen å gjøre. Prøv litt forskjellige skjermer i SAX2 (skjermkonfigurasjonspanelet). Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 samme problemet har jeg hatt i både Fedora og Ubuntu. jeg har ikke dette problemet i Slackware av en eller annen grunn. når jeg hadde Ubuntu så måtte jeg stille tilbake skjermen når jeg skulle inni Windows. dette var litt kjipt. hvorfor er det slik egentlig? noen som kan forklare det. noen som vet hvordan det ordnes i Ubuntu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå