baste Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hei! Jeg er en ivrig gitarist som ofte sliter strenger. Til å skru på plass de nye strengene bruker jeg en såkalt "stringwire" som kan sees her : stringwinder I går så jeg et slikt "hode" på pappas drill og fikk en idé: "hode" Hva hvis jeg festet sammen hodet med stringwinderen slik jeg kan bruke stringwinderen på drillen, da hadde alt gått mye raskere. Her har jeg lagt ved bilde som viser hva jeg vil gjøre: Grønn ring=delen som skal brukes, Rød pil= der skruhodet skal festes Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan feste delene sammen? Håper på nyttige svar, info om leifer osv:P Endret 30. april 2005 av baste Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Vil det da ikke være en risiko for at du strammer for hardt og da ryker strengene? Lim kansje? Lenke til kommentar
baste Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Vil det da ikke være en risiko for at du strammer for hardt og da ryker strengene? Lim kansje? Nei, det er bare å være forsiktig med styrken det:P Hvilken lim anbefales å bruke på plast og metall?har en anelse om at lim ikke vil holde Lenke til kommentar
baste Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 noen fler tips? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hadde ikke så mye med casemod å gjøre akkurat da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Tenkte også det samme da jeg så innholdet av tråden.. Burde vel kanskje stått under Off topic? Endret 30. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 enten er du sinnsykt lat eller så er du sinnsykt svak.. bruk nevene da mann,.. Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 lat tror jeg...men hva hadde det med CASEmodding å gjøre?? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det beste hadde vel vært å lage en ny at stål eller alu. Hvis du har tilgang til en cnc-fres er det vel ikke problem å lage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå