Dahl Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 ikke glem www.boitho.no Aldri hørt om, men kan vel ta med den også. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ikke glem www.boitho.no Aldri hørt om, men kan vel ta med den også. Er ikke lansert enda. Men når det skjer så braker det løs. I motsetning til mange andre søkemotorer så har de ikke kjøpt rettigheter til databasen til Google, her har de bygd opp sin egen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Skjønner. Skriver etter all sannsynlighet testen til helgen, så hvis noen ahr noen innspill så kom med de nå! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Og denne gangen blir det noe? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Mens vi først er igang.... http://www.booble.com :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Og denne gangen blir det noe? Hold spydighetene dine for deg selv. Denne gangen blir det en artikkel, ikke en test på forumet. En artikkel får jeg betalt for, en post på forumet får jeg ikke betalt for (mens HW får rettighetene). Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så ikke post. Endret 20. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du bør også teste AskJeeves.com. Gir deg som regel nøyaktige og få treff, men den er treffsikker. Hjulpet meg ufattelig mye et par ganger. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Test hvor mange treff du får på populære søkeord, og hvor bra treffene på de første sidene er. Så tester du hvor mange treff du får med sære ukjente søkeord. Til slutt tester du hvordan sidens brukergrensesnitt for søkene og treffene er. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Test hvor mange treff du får på populære søkeord, og hvor bra treffene på de første sidene er. Så tester du hvor mange treff du får med sære ukjente søkeord. Til slutt tester du hvordan sidens brukergrensesnitt for søkene og treffene er. Hehe, jeg søkte på Akira Toriyama. En japansk tegner/kunstner/legende. Mannen bak dragonball. Fikk mange tvilsomme treff i der, men ask.com gjorde det best! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva anses som populære søkeord? Sex? Uansett kan det være greit å gjøre litt obskure søk også, og da mener jeg ikke å søke etter snusk, men ting som gjerne er litt vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvilke søkemotorer burde jeg teste? Til nå har jeg Eniro, Google, Kvasir og Yahoo på lista. Eniro bruker Google. Finnes allerede mange programmer på markedet og som tar spesifikke søkeord og søker på ~200 søkemotorer for å se hvor ordene kommer best ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå