Nicklas Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei! Vet noen hvor jeg kan laste ned en MSN klient med støtte for webcam til FC3? Helst RPM pakke. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Støtte for å sende eller motta webcam? Tror ikke det er noen som har begge deler enda. Men videokonferanse skal funke. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 tror egentlig ikke det finst, men det jobbes med saken: http://gaim-vv.sourceforge.net/ Mar 29, 2005 - MSN not supported. THERE IS NO MSN SUPPORT IN THE LATEST VERSION! However, MSN features will come back when farsight finish them. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Mar 29, 2005 - MSN not supported. THERE IS NO MSN SUPPORT IN THE LATEST VERSION! However, MSN features will come back when farsight finish them. Haha, det forklarer hvorfor det ikke virket sist gang jeg rotet med gaim-vv-cvs (ca et halvt år siden) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kanskje msn messenger virker gjennom wine? Selv synes jeg at amsn, gaim, kopete og de andre klientene jeg har prøvd er bedre, men det er dumt av webcam ikke virker i dem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) *Prøve MSN gjennom Wine* Edit: Fungerte heller dårlig... Endret 30. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Finnes Adium for Linux? Bruker den iallefall i OS X, den er konge, og MYE bedre enn MSN messenger. Men vet ikke om den har støtte for webkamera da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå