Gå til innhold

Bad Flow ?!

Anbefalte innlegg

Har lenge kjørt eit vannkjøling system med 3stk HD kjølere,GPU,CPU,chipsett vannkjølings blokker og 2stk radiatorer. Og ikkje tenkt noko spesielt over kor mykje det alle desse komponentane ville bremsa flowen på vannet, og om det blei noken avleiring i dei forskjellige komponentane. Så eg bestemte meg for testa før og etter at eg rensa systemet med varmt vatn (ca.60C),smat gått opp fra 9,5mm til 12.7mm (nominellUD). Resultatet ser du på bildene under,ingenting å lure på!Cpu temp gjekk ner me 5grader! :w00t:

post-224-1114877399_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kult :)

ser du bruker zalmanblokker, hvordan lagde du den ene zalmanblokka om slik at den kunne brukes på NB?

Blokken har skrue fester som man kan innstille variabelt..

zalmanblock.jpg

Desverre ikke alle hovedkort har slike skruefester. Noen som "ahoo" bruker "festeklips" (se bilde nr.2.)

Lenke til kommentar

Jo, stemmer det ManagHead, det er ein Hydor L30. Og til MagE, den er ei "one of a kind" modda zalmanblokk. Det som er gjort er å "frese" file vekk middten av ei kjøleblokk som egenteli er beregna for normal viftekj. så er vannblokka blitt støypt ned i det sporet ilag med ein bøyle til å feste den til HK.

post-224-1114887227_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det var jo en vanvittig mengde / lengde med slanger da? Det må kanskje bli slik, med såpass mange vannkjølte komponenter. Men jeg tror ærlig talt at det hadde gått an å rydde litt i "spaghettien".....

Peil på den faktiske lengden?

Btw; Smart løsning på den NB-blokka! Godt at folk er kreative her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe!Takk for den. Har ikkje målt den totale lengden på ledningane, men eg veit at heila systemet rommer 7dl vatn totalt! :D Tru det eller ei, så må eg nesten ha slike lengder på ledningene, for å ikkje få noken knappe radiuser (hindrer flow). Og samtidig få denn rekkefølgen eg ønske at vatnet skal gå gjennom komponentane. Og,det er ikkje rare motstanden en får i ein silikon slange me ein veldi lav ruhet. Men,så var det bilde du såg over fra når eg driv på å skifta ut slangane. :yes:

Lenke til kommentar
Hehe!Takk for den. Har ikkje målt den totale lengden på ledningane, men eg veit at heila systemet rommer 7dl vatn totalt! :D Tru det eller ei, så må eg nesten ha slike lengder på ledningene, for å ikkje få noken knappe radiuser (hindrer flow). Og samtidig få denn rekkefølgen eg ønske at vatnet skal gå gjennom komponentane. Og,det er ikkje rare motstanden en får i ein silikon slange me ein veldi lav ruhet. Men,så var det bilde du såg over fra når eg driv på å skifta ut slangane. :yes:

mener og ha hørt at du ikke bør bruke slangeklemmer på silikonslanger, strips skal være bedre til det :)

Lenke til kommentar

Var det tipping eller? hørrtes ikkje ut som noko konkret grunn til å ikkje bruke slangeklemmer, bli ikkje noko hull bare av slangeklemmene?! :nei: Håper at enten MagE eller Skrue kan utdjupe dette litt nærmere...

Lenke til kommentar
Var det tipping eller? hørrtes ikkje ut som noko konkret grunn til å ikkje bruke slangeklemmer, bli ikkje noko hull bare av slangeklemmene?! :nei: Håper at enten MagE eller Skrue kan utdjupe dette litt nærmere...

var ikke tipping, bare litt dårlig skrevet fra min side. se snekker`n sitt inlegg for utdyping.

Lenke til kommentar

Har brukt det lenge eg no,og aldri haddt noko lekasje?Og med dei klemmene du viser Snekker`n, kva er forskjellen på om du bruker den typen eller ein normal slangeklemme. Det er bare å ikkje skru til me alt du har av muskler. Eller er det at desse klemmene ikkje har den "kvasse" kanten som stål klemmer har siden dei er laga av nylon?

P.s: Har du prøvdt desse klemmene?klarer du å få nok "klemm" rundt nipplene?Har ikkje vert borti denne typen før...

Lenke til kommentar

Stor forskjell?!Utdjupa kommentareane dine litt meir...Meiner bare at så lenge ein ikkje skrur til med ALT FOR masse makt,så vil ikkje silikonslngene ta noken som helst skade av det. Og holde lika tett som noko anna...Bør kansje legga ut ein "Kva liker du best?" pole?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...