Poor Leno Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg har lagd en Gran Turismo 4 quiz på "Funtrivia", og lurer på hva dere synes om den! Her er den! Jeg tar imot ris og ros med glede! Lag gjerne en account på Funtrivia for å lagre scoren deres Endret 30. april 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 6 / 10 *Stolt* Har kunn spelt GT2 i GT serien da. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 10/10 the Gran Turismo king is in the house!!! Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 You scored: 5 / 10 Har aldri spilt det før Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) tja, var ein heilt grei quiz det der. pluss for varierte spørsmål. edit: zefler, SiQux og PCXray meinga var vel at du skulle skrive kva du syns om quizen, og ikkje skryte over kor mykje du kan om spelet. Endret 30. april 2005 av ttt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 9/10 uten å ha spilt det. Eneste spørsmålet jeg svarte feil på var et feilaktig spørsmål. "What is a Porsche called in "Gran Turismo 4"?" En Porsche og en Rüf er to helt forskjellige biler. Rüf er et firma som bygger om Porscher og har fått tillatselse til å være et eget merke, så nei, Porscher blir ikke kalt Rüf i GT4. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 9/10 uten å ha spilt det.Eneste spørsmålet jeg svarte feil på var et feilaktig spørsmål. "What is a Porsche called in "Gran Turismo 4"?" En Porsche og en Rüf er to helt forskjellige biler. Rüf er et firma som bygger om Porscher og har fått tillatselse til å være et eget merke, så nei, Porscher blir ikke kalt Rüf i GT4. Sant sant, men du skjønner jo meninga mi De ser jo helt like ut! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 tja, var ein heilt grei quiz det der. pluss for varierte spørsmål. edit: zefler, SiQux og PCXray meinga var vel at du skulle skrive kva du syns om quizen, og ikkje skryte over kor mykje du kan om spelet. Neida! Helt greit å skryte over hvor mange riktige man fikk! Spennende å se hvor vankelig/lett folk synes den er veit du Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Fikk 9/10. Quiz-en var helt grei, fikk bare feil på hvor mange baner det er i spillet. Så måtte jeg gjette må micraspørsmålet. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Fikk 3/10 Men har aldri spilt det heller da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Til å aldri ha spelt det er eg nøgd med 5\10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå