figure_02 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 The Elder Scrolls III: Morrowind! Genialt rpg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII, Final Fantasy IX, Final Fantasy X, Kingdom Hearts, Star Ocean 3 Jeg slenger meg på her. Skikkelige knallspill! Du liker nøyaktig de samme spillene som meg. Og signaturen din er fra FFIX, ikke sant? Vivi? Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Battle for Middle Earth (RTS) Counter Strike Condition Zero Battlefield 1942 Call Of DUTY Brothers In Arms Ground Control2 (RTS) Endret 1. mai 2005 av Rofle01 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Gothic 1 og 2. De beste RPGene etter min mening. Morrowind er også verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Gothic 1 og 2. De beste RPGene etter min mening. Morrowind er også verdt å få med seg. Mm, enig med deg i hvert ord du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå