x871kx6167ss7 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg har to TwinMOS Twister PC3200 400MHz CL2. -Er det noen som vet hvor mye overklokking disse burde greie? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19757 EDIT: Ja, jeg vet at ikke TwinMOS er kjent for overklokking... Men det var ikke blandt de billigste da jeg kjøpte de... Endret 30. april 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hvor mye overklokking en brikke klarer er veldig individuelt, og eneste måten å finne ut av dette på er å prøve seg fram. Finner du ut av hvilke chipper som sitter på så kan jo det gi en pekepinn på hvor gode de er. Her kan du finne ut av det kansje..., men jeg ser ikke dine brikker der om det da ikke er Twister Pro.... Twinmos er vel ganske kjent for å være gode overklokkere til en billig peng. Bare se på de nye brikkene som har ch- og bh-die... Endret 2. mai 2005 av un0kai Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Her er direkte link til produktet på hjemmesiden. Og utifra denne testen ser det ut som om det er CH5 chip. Og det virker som om de kan overklokkes 15Mhz på standar CL mens dersom jeg setter opp CL til 2.5 kan den komme opp til 260MHz. Det første er jo ikke noe spessielt bra men er det andre greit? Link til testen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå