leifeinar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 jeg vet ikke hvem men noen av dere klager på at vi ikke kager egene kjølere. så det har jeg tengt og gjøre noe med. skal fjerne kjøleren fra skjermkortet som dere ser på LINKEN skjære av en 5 x 5 x 1,5 cm bit og lime med termisk lim( eller så stor som det er plass til). blir jo da en permanent løsning. hva tror dere??? dumt og lime den???? og nei en passiv zalman passer ikke...... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skal du fjerne vifta fra skjermkortet og bruke en passiv løsning? Var ikke helt lett å forstå. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Skal du fjerne vifta fra skjermkortet og bruke en passiv løsning?Var ikke helt lett å forstå. ja joppe, hvis jeg limer en bit av en gammel kjøler på chipsetet blir det nok en passiv kjøler er det noen som har prøvd dette...... er lit skeptisk på dette med lim Lenke til kommentar
Jozzy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Bruk kjølepasta, og ha lim i hjørnene, så blir det lettere å få den av senere hvis dette blir aktuelt. Lenke til kommentar
SilverBack Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 D finnes jo lim med termiske egenskaper, http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASAATA5G]Arctic Alumina termisk lim[/url]. Kanskje d kan være et alternativ..? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 han skriver jo at han vil bruke termisk lim! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 er litt skeptisk til dette, har allerede ødelagt et HK i jakt på stillhet og ordene lim/data passer liksom ikke så godt sammen. hadde håpet at noen hadde prøvd dette allerede.....? ingen som har erfaringer med termisk lim? men på en annen side så rører jo man alldrig chipsete, så da er det bare og kline til med lim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå