Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) - Endret 30. mai 2011 av Tao is Taokaka Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det jeg ikke liker med den er at den ikke har display og ingen mulighet for å navigere seg fram til et bestemt album, en bestemt artist eller sang.. Dette er et stort minus i mine øyne, men ellers er det en veldig bra spiller.. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Det at det ikke er display gjør ikke noe på den typn spillere, fordi man aldri har så grasalt mange sanger på den uansett. Dessuten ville det bare gått utover størrelsen. Men det jo smak og behag... Endret 30. april 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 du får jo langt mindre spillere med display... Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hvilke spillere da? Jeg har ikke sett noen, men jeg følger ikke så mye med på mp3-spiller fronten. Så det veldig mulig at jeg har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Veldig bra anmeldelse Jeg er selv STOR iPod fan! Meget godt fornøyd med min egen iPod 20GB ClickWheel!! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Veldig bra anmeldelse Takk for det Poor Leno!! Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 kan man bruke denne med itunes? hvordan lader man den? kan man sette rekkefølgen på sangene? playlist liksom og til slutt, Hvor kjøper jeg den? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 kan man bruke denne med itunes?hvordan lader man den? kan man sette rekkefølgen på sangene? playlist liksom og til slutt, Hvor kjøper jeg den? iTunes følger med som standar-utstyr! (Genialt musikk program) Du lader den enten via usb-port, eller strømkontakta di! Du kan sette rekkefølge på sangene og lage playlist! Du kan bytte mellom shuffle og fast spilleliste både på PC'en og mens du bruker den (på spilleren!) Du kjøper den enten via apple: Her , eller i din nærmeste el-forhandler! Lykke til med mp3 kjøpet ditt Lenke til kommentar
dakao Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 kan man bruke denne med itunes?hvordan lader man den? kan man sette rekkefølgen på sangene? playlist liksom og til slutt, Hvor kjøper jeg den? iTunes følger med som standar-utstyr! (Genialt musikk program) Du lader den enten via usb-port, eller strømkontakta di! Du kan sette rekkefølge på sangene og lage playlist! Du kan bytte mellom shuffle og fast spilleliste både på PC'en og mens du bruker den (på spilleren!) Du kjøper den enten via apple: Her , eller i din nærmeste el-forhandler! Lykke til med mp3 kjøpet ditt Følger det med adapter til å lade via stikk kontakten? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det gjorde det med min iPod 20 GB! Det er ikke 100% sikker at det følger med til iPod Shuffle, men det er iallefalle ikke værre enn å kjøpe det som tillegs-utstyr der du kjøper podden! kan jo ikke koste allverden! Lenke til kommentar
dakao Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det gjorde det med min iPod 20 GB! Det er ikke 100% sikker at det følger med til iPod Shuffle, men det er iallefalle ikke værre enn å kjøpe det som tillegs-utstyr der du kjøper podden! kan jo ikke koste allverden! Fant her at den koster 249 kroner og følger ikke med som standard: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...LearnMore=M9837 tilbehør som følger med er: Hodetelefoner, halssnor, USB-hette Lenke til kommentar
hegnar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Dette poweradaptret fra Apple må vel la seg bruke på de fleste MP3-spillere uansett merke vil jeg tro? Det er jo en ren USB-inngang på adaptret.. (?) Noen som har prøvd denne på annet utstyr enn Ipods? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Handleliste jeg har laget til alle som vil trene: -iPod Shuffle -Koss Sportapro -En strømadapter -Og noen cd'er med bra musikk Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Følger det med adapter til å lade via stikk kontakten? Det er ikke verre enn å lade den gjennom USB;) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Går ikke det ann å sette inni ett AAA batt isteden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå