Erad Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 finnes det noe program som jeg kan bruke til å åpne sprite filene i half-life og forandre dem? jeg har sansen for å forandre noen crosshairs for dem synes ikke mot bakgrunnen Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Her er iallefall ett sted som har crosshair til bl.a. HalfLife http://www.bullseyecrosshairs.com Lenke til kommentar
Skello Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 veit ikkje om dette går,men du ka no prøve..gå in i tfc mappa di og så dobbelklikker du på "config". eg antar att du skyter med mouse1 så då kan du fjerne den gamle som står der altså "bind "MOUSE1" "+attack" og erstatte den med denne bind "MOUSE1" "+attack;adjust_crosshair" då skal siktet skifte mellom 5 forskjellige farger slik att du får en liten diskoeffekt :smile: så lagrer,men husk og skrivebeskytt configa Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg bør vel nevne at de fleste ser på slik forandring av sprites for å se bedre er cheating. Lenke til kommentar
christt Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Da er vel briller cheating også da... Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hmm.. gå det an å skifte crosshair til f.eks Ak47 , altså ikke et zoome våpen ? Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Har fått det til å fungere for AUG og SG552, men kun når man zoomer med de-- Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Never mind, fant dette i et utdrag fra Bullseye-Crosshairs REGULAR WEAPON CROSSHAIRS: Since beta v6, the regular weapon crosshair design cannot be replaced. You can change the color. Once in the game, pull down the command console with the tilde (~) key, type adjust_crosshair, and hit Enter. Each time you type and Enter it will change to one of the 5 available colors. If the console doesn't come up when you hit the tilde key, you'll need to add the command to the shortcut you use to start CS. Right click on that shortcut, choose properties, and add "-console" into the Target box. ie: E:GamesHalf-Lifehl.exe -console -game cstrike. Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Det går IKKE ann og skifte crosshair på non zoom våpen kun farge. Skriv dette i konsollen adjust_crosshair 1,2,3,4,5, kan bare skifte farge. Vil ikke akkuratt kalle det en cheat da det er der for at man skal kunne se det bedre på en del brett. Eks rats er det vanskelig og se grøø(har noe med at jeg har en råtten skjerm da :smile: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg snakket om sprites. Adjust_crosshair er en cmd. Uansett, CPL godtar ikke adjust_crosshair, men disko-crosshair er moro :smile: Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hmm okey snakker om sprites jeg og men dog i cs da. Trodde det kanskje var likt for alle som bruker half life engine :smile: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Ahem.. snakker om teamfortress jeg da!! Men jeg fant ut åssen jeg skulle gjøre det og nå går det i hvertfall ann å se den derre klædden midt på skjermen! Vil ikke akkurat si at det er cheats siden jeg ikke får så akkurat mega fordeler framfor alle andre som kanskje har mindre oppløsning enn meg og derfor ser xhairen bedre uansett! http://www.custom-tfc.co.uk har dem osså flere crosshairs som det går ann å laste ned og diverse andre ting! Men hadde jeg messa med eksplosjons spritene så jeg kan se gjennom dem så er det cheats på linje med å se gjennom vegger! Så derfor gjorde jeg ikke det! Jeg er jo ikke en lamer heller, men jeg vet hvordan man gjør det i TFC og CS og HLdeathmatch !! Mvaha ! PS Uten at det blir oppdaget av hlguard eller lignende (siden et ikke er en cheat) _________________ Where there is AMIGA .. there is POWER [ Denne Melding var redigert av: Erad på 2002-07-12 02:12 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 bruk ein liten tyggegummibit på skjermen det virker så lenge du har hodet på ein plass heile veien :smile: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2002 En kamerat tegna en tusjprikk på midten.... funker det og men han var <--hehe, var cs fanatiker og nå er han konstant irritert på prikken Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-10 20:59, Macint0sh skrev:Jeg snakket om sprites. Adjust_crosshair er en cmd. Uansett, CPL godtar ikke adjust_crosshair, men disko-crosshair er moro :smile: Hva er disco-crosshair ? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 16:26, Suicid3 skrev: Quote: Den 2002-07-10 20:59, Macint0sh skrev: Jeg snakket om sprites. Adjust_crosshair er en cmd. Uansett, CPL godtar ikke adjust_crosshair, men disko-crosshair er moro :smile: Hva er disco-crosshair ? at du binder attack og adjust_crosshair til samme tast. Det gjør at siktet bytter farge hver gang du skyter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå