vegjoh Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei! Har fått tilbud om å kjøpe en bærbar PC fra en kompis. Det er en Hewlett Packard Omnibook XE3 GC, og spesifikasjonene er som følger: CPU: Mobile Pentium III, 700MHz RAM: 2x64 MB SD-RAM HD: 10GB Skjermkort: S3 Inc. Savage/IX w/MW - 4MB minne Skjermoppløsning: 1024x768 Floppy DVD-Rom 2xPCMCIA 10/100 Mbps LAN 56k-modem Serie- og parallellport VGA-tilkobling 2x USB 1.1 Infrarød Lydkort TV-ut Batteriet er dårlig, men det følger selvsagt med strømforsyning. Original HP bæreveske i skinn følger også med. Bortsett fra dårlig batteri, er maskinen i fin stand. Ingen skader. Hva mener dere denne maskinen er verd? Vil bare være litt forberedt før vi begynner å diskutere pris Jeg er fult klar over at dette ikke akkurat er "state of the art", men den er kraftig nok til mitt bruk, og det blir for dyrt for meg å kjøpe ny bærbar pc nå. Mvh Vegard Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 En plass mellom 1000 og 2000. Tatt i betraktning at batteriet ikke fungerer (noen setter pris på dette) så må det nok bli nærmere 1000. Husk at man får splitter nye laptops til 5k som lett parkerer denne på alle mulige måter. btw, dette er min personlige mening. DrE Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Okey. Takker for svar. Er det flere som har formeninger om pris? Mvh Vegard Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Er det noen som vet hvor stor harddisk som kan installeres i denne maskinen? Har sjekket muligheten for å oppgradere RAM, men kan ikke helt finne informasjon om maksimal harddiskstørrelse. Noen som vet? Vegard Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Regner med at du kan ha så stor harddisk du ønsker, så lenge det er en 2.5". Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ikke alltid at det går. Noen ganger så må det en bios oppdatering til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå