teveslave Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Heisann Har nylig fått meg Creative MuVo (512 MB) og den fungerer ypperlig (bortsett fra de, etter min mening, udugelige øreproppene). Men det er én ting som irriterer meg - på noen av sangene går "sekundviseren" altfor fort, nesten 2 - 2,5x pr. hvert "ekte" sekund. Alle filene er .mp3, og under innstillinger->informasjon på spilleren står det "versjon 1.01.03". Er det noen som har opplevd dette før, og som kanskje har en løsning? Problemet går ikke akkurat utover musikkopplevelsen, men det hadde vært kjekt å fått fikset det. Takker for svar! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg mener å huske at den gamle Jazpiper-spilleren min var slik med MP3-filer med variabel bitrate. Kan det være det? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg mener å huske at den gamle Jazpiper-spilleren min var slik med MP3-filer med variabel bitrate. Kan det være det? Det har du helt rett i En av CDene jeg har på spilleren er i variabel bitrate, og det er kun denne som roter med tiden. Da var iallefall dét oppklart, takk! Dette er kanskje en vanlig "bug" med mp3-spillere? Noen andre som har merket det samme kanskje? Finner ingen nye firmware-oppdateringer, så jeg får vel bare leve med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 er vel ikke så rart, bitrate er jo Kilo Bytes PR SEKUND, så hvis det skifter i hytt og pine..... bare gjør det om til ikke variabel (?) bitrate så blir du kvitt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå