Mr-Smith Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg har hatt problem med et gainward gf4 ti4200 og sendte dette i retur til komplett, noen som vet hvor lang tid det vil ta før jeg får tilbake kortet?? Litt kjedlig overgang, fra gf4 til voodoo3 :razz: [ Denne Melding var redigert av: Mr-Smith på 2002-07-10 05:01 ] Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Det tror jeg varierer fra gang til gang, nå er det tross alt ferietid..... Men jeg sendte inn en HDD i forrige mnd, da gikk det 12 dager (hvor av posten brukte 5) fra jeg sendt disken inn til jeg hentet ny disk på posten.. /Arc Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Returnerte en scanner for en stund siden. Fikk tilbake en bedre vare, da den opprinnelige var utgått. Husker ikke akkurat hvor lenge, men det skjedde innen rimelig tid. Mener å huske det gikk mindre enn 12 dager. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg sendte en SMC bredbåndsruter inn på en fredag formiddag. Fredag neste uke henta jeg en ny en på postkontoret. Men i høst måtte jeg vente to og en halv uke før jeg fikk ny disk, så det er nok litt opp og ned som nevnt tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå