Gå til innhold

Touchpad er ustabil!

Anbefalte innlegg

Touchpaden på en ACER TravelMate 292LMi er helt ustabil! Den hopper rundt når jeg løfter fingeren. Dette er SYKT irriterende, da jeg brukte sikkert fire minutter på å treffe knappen slik at jeg kunne begynne å skrive her..

Noen som har noen efaringer eller noe her? Maskina har vært inne til service uten at de fant noe, men det er maskina til kjæresten min, så jeg vet ikke helt hva som ble sagt og ikke sagt der. Litt teit å sende den inn bare for å sjekke dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg en Acer.. men jeg har et lignende problem på min 1557.

Touchpaden hopper vekk når jeg tar vekk fingeren for å trykke... og at den ikke reagerer...

Skjer dette ofte? hele tiden?

Min varier... av og til fungerer den flott, mens andre dager vil den ikke sammarbeide :hrm:

Lenke til kommentar

Er veldig opp og ned. Nå er den helt grei igjen. Dama mener det kan være pga statisk elektrisitet, men jeg er litt usikker på det. Godt mulig det er det, men vil det kunne binde seg i en touchpad?

EDIT: Trykkleif...

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Jeg har også et lignende problem. Vist det kommer en hopup på skjermen så kødder den seg. Det er akkurat som om pekeren nullstilller seg på en plass. Når man så forsøker å dra den så fyker den bare tilbake der som den var på "nullpunket" Har desverre ingen løsning på dette. Har hatt det på begge bærbarene mine. Altså Fujitsu Simens Amilo D1840 og min nåværende CL56.

Lenke til kommentar

How`dy folkens...

Jeg har opplevd dette på flere bærbare, av mange forskjellige fabrikat. Med de bærbare som har synaptics "touchpadder", så har de hjulpet å laste ned denne driveren :

http://www.synaptics.com/support/drive.cfm

Har med hell brukt denne på FSC Amilo M7400, D1840 og D8820, og på Lifebook P7010. Cinet 1200 og HP Pavilion ze4202ea.

I tillegg så har de noe som heter "DrumPad" som er å finne her, dette er et lite program som lar deg bruke "touchpad" som en liten tromme-sak. Ganske moro i en liten periode:)

Du finner den her:

http://www.synaptics.com/support/utili.cfm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...