NoXify Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det du kan bruke istedet for guffen som fulgte med bigwater er vanlig batterivann du får kjøpt på bl.a bensinstasjoner, biltema ol. Husk å bestilleanti-algemiddel som finnes på de fleste webshopper. Og om du vil kan du tilsette f.eks blå UV-tilsetning, eller i en annen farge, som også finnes på flere webshoper. Men er usikker på om denne er for tykk til at du kan se fiskene Er også interessert i å vite hvor man får tak i disse bigwater-nipplene, er litt usikker på hvilken dimensjon dem er. Men har vurdert å varme opp bigwaterslangene og træ dem på vanlige nipler. Noen som har noen formening om dette? I skala med usb-kontakten så ikke akvariumet veldig stort ut, men det som kan bli et problem er selve pumpa som er i akvariumet, om den vil skape forstyrrelser for bigwater. Men uansett er dette et spennende prosjekt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Okey. Mine få synspunkter: 1. Greit at dere har utvidet siden til å omhandle mer enn overklokking, og det er vel og bra det, men hva gjør juggel som det der i en test på overklokking.no hvor dere tidligere har testet minnebrikker, hovedkort og kjølere i variert grad? 2. Med dette her så vil vel flere og flere bli enige i at seriøsiteten på siden her begynner å synke sammen med smaken til innkjøps-sjefen på microplex. 3. Hvem her på dette forumet, som har bygd maskinen sin selv, vil egentlig ha noe så rett ut sagt jalla i sin pc? Og enda bli sett på som mennesker med litt kunnskap og erfaring, når de går frivillig og kjøper dette "leketøyet" til pc'en sin? Vær gjerne uenig, men dette er sånn jeg ser på det hvertfall. Og en siste ting, litt OT, men dette er rettet til Kevlar, som er så flink i norsk her på forumet. Vis meg hvor du er feilfri og jeg skal akseptere det at du dømmer andre for deres feil. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg registrerte meg på microplex og bestilte ett stk usb-akvarium umiddelbart etter jeg leste artikkelen. jippi Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Traskas: Av og til må det være lov til å skeie ut litt, også for oss? At det er en totalt unyttig ting må jeg selvsagt si meg fullstendig enig i, men likefullt ser det jo ut som om den faller i smak hos enkelte? Vi er nå engang alle forskjellige, og dermed må vi respektere det. At seriøsiteten av den grunn synker, er vel kanskje å ta litt hardt i. Om vi tester eller omtaler artikler og utstyr som for noen fremtoner seg som som det rene skjære sprøyt, så kan jeg egentlig ikke se noe galt i det, så lenge omtalen / testen er utført på en skikkelig og tilfredstillende måte? I denne sammenheng bør derfor arbeidet bak artikkelen vektlegges, og ikke selve produktet. Men, i det øyeblikk man omtaler en ting eller et produkt på en flåsete og usaklig måte, da er man useriøs! Derfor er det ganske viktig å skille snørr og barter her, noe du kanskje i farten ikke har klart? For egen del er jeg ikke overdrevent begeistret for hverken trimming av tannbørster eller for den saks skyld batteridrevne plastfisker. Men enten vi vil eller ikke så er dette en del av av det hele, til både glede og forargelse. Så får både du og jeg tåle at man ikke alltid setter fokus på blodklokking av prosessorer og hovedkort. Men det kommer, garantert! Og vær ganske trygg på én ting; Er det noe vi virkelig bestreber oss på, så er det å fremstå som seriøse, og med fokus på i all hovedsak, datarelaterte ting. Det skylder vi både våre lesere og annonsører... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 å drive å syte over at microplex tar inn slikt er bare premenstruell bullshit. Man _MÅ_ ikke kjøpe det! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg for min del lurer på hvor mange plastfisker man kan se på neste års TG. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvis noen svarer på spørsmålene mine i den forrige tråden kan dere hvertfall se mine plastfisker på TG neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå