Brack Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er det mulig å kjøpe DS spill fra play.com? Eller vil de ikke fungere på den versjonen av DS som selges i Norge? Mvh Brack Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 De vil fungere fint på en DS kjøpt i norske butikker. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kan bekrefte det, ja Lenke til kommentar
simerix Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Spillene er sonefrie påståes det. Men det er bare 50 % sant. Feks kan man ikke spille multicard med et japansk og amerikansk ds spill. Single card går. Men jeg synes nintendo ga helt falske løfter om sonefrie spill. Jeg ble ganske skuffet da jeg ikke kunne spille multiplayer på metroid demoen med en kompis som hadde norsk metroid demo. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Soner spiller ingen rolle her, play.com ligger i storbritania og de har samme sone som oss det er altså null problem og bestille derifra og om man vil spille MP med noen som har kjøpt spillet her så burde ikke det være noe problem heller(dette gjelder da kun om DS bruker samme system som alle andre sone baserte enheter, noe jeg ikke er 100% sikker på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå