Zardoz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Vurderer å ta et oljeskift på min V40, helsyntetisk olje fra Biltema. Oljen skal være produsert etter anerkjente standarder, og prisen er betydelig rimeligere sammenlignet med andre merker. Har noen kvalifiserte meninger om Biltema-oljen? Edit: vel, ser ut til at jeg fant svaret selv Endret 30. april 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 så lenge den er merket og godkjent etter kravene er det ingenting å være bekymret for nei Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vet at det var Hydro Texaco som leverte olje til Biltema for noen år siden. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Vet at det var Hydro Texaco som leverte olje til Biltema for noen år siden. Et typisk eksempel på profitt-tenkning at Hydro Texaco selger oljen tre ganger så dyrt. Ikke så rart det finnes så få gjør-det-selv- haller rundt omkring, sett fra selskapene sine øyne Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke noe stress å bruke Biltema-olje i det hele tatt. Og Zardoz... hva hadde du forventet? HT driver ikke veldedighet. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke noe stress å bruke Biltema-olje i det hele tatt. Og Zardoz... hva hadde du forventet? HT driver ikke veldedighet. Neida, jeg forventer ikke veldedighet, det er klart firmaer vil tjene penger. Fikk bare en øyeåpner på at bransjen er så gjennomregulert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå