-Stone- Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg leste i en annen Topic at Kald katode bare varer like lenge som en lyspære... Hvor lenge varer et neonlys? Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hvor har du hørt det? Så lenge du behandler det bra skal det nok vare lenge nok. Et neonlys skal vel i teorien vare "evig" ? Uansett synes jeg kald katode er det beste valget, mye tynnere, lyser minst like godt, og er billigere. Du trenger jo eventuelt ikke ha lyset stående på hele tiden, bare når du er på LAN's eller for å briefe for andre. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Neon wire har ganske lang varighet, men det er fortsatt kald katode som har lengst....skal vel være på 20 år har jeg lest et sted... neon wire er veldig forskjellige , men jeg har lest 15000 timer, eller ca 3 år ? noen som har lest noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 20 år er feil. Sende mail til microplex og spure og de sa ca. like lenge som en lyspære. Jeg har neon og det lyser enda. Har hatt det i et år eller no. Maskina står rikdignok ikke på hele tiden men lever lenge nok. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Kald katode varer like lenge som en lyspære, er ikke det ganske lenge? Uansett så er det vel lurt å ha en bryter til lyset, så du ikke har det på hele tida. Men jeg har jo to stykker på lager i tilfelle lyset går da :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå