mugis Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har nå prøvd å få kontaktskjemaet til å sende uten å bruke mail i en liten evighet...Har forstått at php er løsningen. Har skjemaet klart, men mangler koden som sender det uten å gjøre dette via mail. Kan noen hjelpe? Om noen vet om en side som har tutorials el. lign så kan jeg forsøke å finne det der selv. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg forstår ikke bæret av hva du mener, men PHP har noen fine funksjoner for å sende mail ja. Sjekk WWW-linken min, så finner du et av mange ferdige PHP-script for kontaktskjema. Lenke til kommentar
mugis Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Beklager at det ble litt uklart... Ønsket er at man ved å klikke på "send" knappen skal slippe å logge seg inn på feks hotmail ol. for å få sendt innholdet av gårde... Er temelig grønn på php....håper dette gjorde problemet klarere Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skal du ha det så enkelt som mulig, så er dette en finfin løsning: <form method="post" action="http://www.powertech.no/cgi-bin/[email protected]"> <p><label for="navn">Navn:</label><br /> <input type="text" name="Navn" id="navn" /><br /> <label for="epost">E-post:</label><br /> <input type="text" name="Epost" id="epost" /><br /> <label for="melding">Melding:</label><br /> <textarea name="Melding" id="melding"></textarea></p> <p><input type="hidden" name="subject" value="Ditt emne" /> <input type="hidden" name="returnurl" value="www.sidesomskalvisesnårepostersendt.no" /> <input type="submit" value=" Send! " /></p> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå