knut I_89 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har en fura med 50mm trimmsylinder, effanleg og dellorto 21mm forgasser. Jeg har 14 drev fremme og 52 derv bak. Men er det normalt at den bare går i 90 med denne trimmen. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jepp. Vil du mer fart? Bytte drev eks Bakdrev 52T. Hva type har du furia og mod? Så kan jeg finner hjemmeside kor du kan kjøpe drev? Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har en fura med 50mm trimmsylinder, effanleg og dellorto 21mm forgasser.Jeg har 14 drev fremme og 52 derv bak. Men er det normalt at den bare går i 90 med denne trimmen. hvordan sylinder er det du har ? hvordan eff-anlegg har du? Kjøp noe mer småting da: trimreedventil. vacumboks. powerfilter. trimcoil. 24mm gasser Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har fasnam effanleg og malossi sport 50mm hardcr. Men hvordan monter jeg vacumboks. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 vakumboks monterer du på innsugen, det følger med en nippel som du borrer et hull til. men den burde klare mer enn 90 ja, men det kommer jo an på drevinga di også, om du vil ha fart eller aks lite drev bak, og stort forann =fart omvendt=aks Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ta eit hakk større framdrev, hjelper suinsykt på toppfart, meir enn å byte bak Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 du kan jo selge den trimmen du har og kjøpe deg Hebo fulltrim Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Nå har jeg kjøpt trimreedventil,vacumboks,powerfilter og 16 fremdrev Men ikke f om den kommer over 100 på speedometert og det er 10km for raskt Vis ikke det går forter så blir jeg sur 5000kr i trim for 90km/t Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ga ikke en krone for 90-100 km/t med min (riktignok spansk original..) Ikke noe tilsvarer det på Furia? (vet lite om "cross-mopeder" så ikke skyt meg om jeg tar feil) Du har ikke fokusert så mye på toppfart at du ikke har noe å dra den til toppfart med da? For stort drev kan være en grunn f.eks..? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Proxy, kan ikke du bare glemme Hebo ! Furia er etter min mening tater sykkler, ikke skyt meg om jeg tar feil Men du kan jo prøve med vakumn boks, mange som sier det ikke skal hjelpe, kan ikke, har nemlig ikke prøvd det. Prøv med forsterka veiv, hvis den gir 90 som sagt, og er drevet til aks, så er det vel bra aks ? Prøv med dreva. Husk ! Det er ulovlig og kjøre trimma moped på offentlig vei Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Er det noen som har erfaringer med det effanlegget Det kan jo hende at det ikke passer med resten Jeg har jo ikke trim veiv men det har vel ikke med faten og gjøre Endret 24. mai 2005 av knut I_89 Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Proxy, kan ikke du bare glemme Hebo ! Furia er etter min mening tater sykkler, ikke skyt meg om jeg tar feil Men du kan jo prøve med vakumn boks, mange som sier det ikke skal hjelpe, kan ikke, har nemlig ikke prøvd det. Prøv med forsterka veiv, hvis den gir 90 som sagt, og er drevet til aks, så er det vel bra aks ? Prøv med dreva. Husk ! Det er ulovlig og kjøre trimma moped på offentlig vei Har prøvd vacumboks, det ble litt bedre aks Det er jo helt vill aks nå da Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Proxy, kan ikke du bare glemme Hebo ! Furia er etter min mening tater sykkler, ikke skyt meg om jeg tar feil Men du kan jo prøve med vakumn boks, mange som sier det ikke skal hjelpe, kan ikke, har nemlig ikke prøvd det. Prøv med forsterka veiv, hvis den gir 90 som sagt, og er drevet til aks, så er det vel bra aks ? Prøv med dreva. Husk ! Det er ulovlig og kjøre trimma moped på offentlig vei kan desverre ikkje gleme Hebo Hebo Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis det er helt vill aks, kanskje du skal dreve om å se ? Hebo var jo ikke særskilt dyrt da.. Det er tross alt det beste, 25hk på veiva er en del.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kommer nok ann på litt andre ting også da... Men syns det hørtes litt drøyt ut uansett, men det er meg... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 visst du skal ha Hebo full så må du ut med 3k sylinder 1-2k effektanlegg 1.8k Hebo veiv 0,5k clutch 1k forgasser +++ Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Har ikke råd til hebo er ikke noeges rikeste 15 åring heller Men er det ingen som hvet noe om effanlegget Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er bare **** prat Haxxor, du må ikke ut med 1-2k eff.anlegg fordi du har Hebo trim. Alt er ikke så dyrt som du skal ha det til. Og jeg vet du er stolt av Derbin din, men det er litt slitsomt at du nevner at du har den, og har lyst på HEBO trim hele tiden. Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 litt rart at min furia gjør 85 med Ninja effektanlegg og 13-52 dreving og du ikke når opp til 100 med trimsylinder og forgasser Regner med at du har litt mer bunndrag enn meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå