MadRos Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hey, fra siden igår har jeg fått denne meldingen og jeg vet ikke hvorfor, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Det var da "#¤#%¤# god hjelp jeg fikk fra dere Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei Prøv følgende Sett inn windows cden i pcen din Åpne et dos vindu og gå til i386 katalogen under cden Skriv inn "expand autoexec.nt_ c:\windows\system32\autoexec.nt" Test dette og gi tilbakemelding Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det var da "#¤#%¤# god hjelp jeg fikk fra dere Forresten sitter vi ikke på noe 4 timer utvidet garantisupport her. Ha litt mer tolmodighet en 4 timer før du klager på at du ikke får hjelp Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hei Prøv følgende Sett inn windows cden i pcen din Åpne et dos vindu og gå til i386 katalogen under cden Skriv inn "expand autoexec.nt_ c:\windows\system32\autoexec.nt" Test dette og gi tilbakemelding dos vidu, hvordan oppner jeg den? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 start -> run -> skriv "cmd" Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hei Prøv følgende Sett inn windows cden i pcen din Åpne et dos vindu og gå til i386 katalogen under cden Skriv inn "expand autoexec.nt_ c:\windows\system32\autoexec.nt" Test dette og gi tilbakemelding skal jeg gå dit gjennom "dos vindu"?? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Først må jeg si en ting, jeg er ikke en tanke leser, og jeg er ikke så flink med data men prøver . når dere sier at jeg skal gjøre noe, så pliz skriv sånn at selv en 5 åring ville skjønt det Lenke til kommentar
H80 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har du fortsatt problemer eller ble det løst med oppakking av autoexec.nt? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Har du fortsatt problemer eller ble det løst med oppakking av autoexec.nt? jeg får ikke til den "oppakningen av av den filen som dere snakker om" kan dere si hvordan man skal gjøre det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det var da "#¤#%¤# god hjelp jeg fikk fra dere Jeg nekter å hjelpe deg når du kommer med slike uttalelser. Vi er ikke en supportservice som du kan kreve å få hjelp fra! Husk at vi gjør det frivillig! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Som det sies her "gå til i386 katalogen under cden" Det må du gjøre først.. i tillegg er det et mellomrom etter "autoexec.nt_" Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Det var da "#¤#%¤# god hjelp jeg fikk fra dere Jeg nekter å hjelpe deg når du kommer med slike uttalelser. Vi er ikke en supportservice som du kan kreve å få hjelp fra! Husk at vi gjør det frivillig! hey, jeg var i panikk, trodde at jeg hadde gjort noe som jeg ikke skulle ha gjort. Jeg beklager hvis du føler på noen måte at jeg presser deg til å hjelpe meg.. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 ny problem, se på bilde ... Lenke til kommentar
jugg Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 å herregud, hjelp no stakkaren dette er det han mente du skulle gjøre: -sett i windows cd'en -sjekk hvilke stasjon den er.. d: , e:, f: eller hva nå enn.. (kan sjekkes på mycomputer/min datamaskin) -start dos vindu (start - run/kjør - "cmd") -skift katalog til cd'en i dos ved å skrive bare "d:" og trykk enter (bytt ut d: med f: eller tilsvarende stasjon cd'en er i) -skriv "cd i386" -skriv "expand autoexec.nt_ c:\windows\system32\autoexec.nt" men hva i all verden har du gjort for å få opp denne feilmeldingen din da? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 å herregud, hjelp no stakkaren dette er det han mente du skulle gjøre: -sett i windows cd'en -sjekk hvilke stasjon den er.. d: , e:, f: eller hva nå enn.. (kan sjekkes på mycomputer/min datamaskin) -start dos vindu (start - run/kjør - "cmd") -skift katalog til cd'en i dos ved å skrive bare "d:" og trykk enter (bytt ut d: med f: eller tilsvarende stasjon cd'en er i) -skriv "cd i386" -skriv "expand autoexec.nt_ c:\windows\system32\autoexec.nt" men hva i all verden har du gjort for å få opp denne feilmeldingen din da? ahh, min reddnigs mann!! jeg vet ikke, jeg er sånn at jeg må prøve/skjekke alt. prøvde å oppdatere driverne til hovedkorte,bios og litt forskellig...men instalerte ingenting.. tusen takk... skal se om dette funker... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 hmm, nå driver data'en og bråker litt.....se på bildet, er alt ferdi?? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 å herregud, hjelp no stakkaren dette er det han mente du skulle gjøre: -sett i windows cd'en -sjekk hvilke stasjon den er.. d: , e:, f: eller hva nå enn.. (kan sjekkes .................. Jeg må bare takke deg igjenn Jugg, tusen takk for hjelpen, du er flink til å forklare!!! Lenke til kommentar
jugg Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 jepp .. men om det virker eller hjelper vet jeg ikke .. du får restarte maskinen og teste! hvis ikke det hjelper, vil jeg anbefale deg å laste ned, installere, oppdatere og kjøre følgende to programmer: - AdAware: http://www.download.com/3002-8022_4-10319876.html?tag=dir - Spybot Search&Destroy http://www.download.com/3002-8022_4-10289035.html?tag=dir som begge fjerner uønsket humbug software fra maskinen din vil anbefale deg å gjøre det uansett om det fungerte eller ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå