Mats1988 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Som topic sier så lurer jeg på hvor det er mulig å kjøpe såkalte "pilot briller" på nettet. Noe alà dette (beklager dårligt bilde) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 www.qxl.no Der kjøpte jeg mine Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 kjøpte mine på Dressmann..dog ikke på nett. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Off-topic: Kjøp det på gata. Femti spenn elns. Konge. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Forskjellig typer pilotbriller og andre solbriller på linsebutikken.no Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 5. november 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Takk for alle svar, kan jo seff kjøpe i butikk Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Enkleste er å kjøpe på gata. da får du sett de ordentlig og det er drit billig. Ellers har sikker joachimr noen tips;P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Naturligvis har han noen tips. Krogh Optikk i Majorstuhuset har mange flotte solbriller. Også Ollis Optikk i Talter-bygningen har mye okey briller. Veldig vennlige også hvis de må bestille spesialmodeller etc. Er du mer i oslos sentrale sentrum, er det noe som heter Optkius Synsam i Lille Grensen. De har en egen gutt som er "solbrille-ekspert", og så godt som sikkert homo også. Det spørs jo hele tiden hvor mye du er villig til å legge i det. For 1100,- får du de orginale (rayban??) brillene. Men skal du kjøpe pilotbriller, vær så snill; husk at ikke alle passer til det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det spørs jo hele tiden hvor mye du er villig til å legge i det. For 1100,- får du de orginale (rayban??) brillene. Men skal du kjøpe pilotbriller, vær så snill; husk at ikke alle passer til det. Faktisk en gang er jeg alldeles enig med joachimr Men vil føye til at pris = kvalitet til en viss grad. Og det synes jeg og bør være hovedfaktoren. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Av egen erfaring vet jeg at dess høyere pris, dess bedre passer jeg på brillene. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Sannt så sannt. Selv foretrekker jeg å slippe å ha noja over et par briller da verdien av de ikke er noe å bry seg om... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 5. november 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Briller en ting jeg ALDRI ville kjøpt på nettet. Briller MÅ prøves. Solbriller.com er hverken billige eller noe, og de har en del av fjoråretsmodeller. (til høyere pris enn hva årets modeller ligger på i butikkene) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Krogh Optikk og Synsam-kjeden har vel utsalg i Trondhjem. Dog tror jeg begge disse er franchise, ihvertfall synsam, så det varrierer vel hva de har. Gå inneom de butikkene som er merket "optiker" du. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Solbriller er noe jeg aldri ville kjøpt på nett. Folk har forkjellige ansiktstrekk og ikke alle passer alle briller, kan vær veldig greit å prøve dem først. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Solbriller er noe jeg aldri ville kjøpt på nett. Folk har forkjellige ansiktstrekk og ikke alle passer alle briller, kan vær veldig greit å prøve dem først. Veldig enig - ahr vel egentlig sagt det over her. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mye fornuftig som kommer frem her. Jeg er ingen snobb men føler absolutt at pris sier mye om kvalitet når det kommer til solbriller. Jeg ville også prøvd dem på først for å se at de passer til ansiktsformen som folk sier her. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 anbefaler Se aktiv i trondheim. Ligger i gå gata over mercur, de tar inn mye oakley og andre kjente merkevarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå