kaaasen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg og resten av guilden sliter med å finne skikkelige navn på rankene. Jeg har tittet litt rundt på nettet, men jeg har ikke funnet noe som fenger. Det vi er ute etter er noe som ikke er fullstendig oppbrukt (dvs militærranks bl.a.). Er det noen som har noen gode navneforslag? Det bør ikke være helt far out. Håper på noen gode svar Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 I mitt guild, Fruits INC. er rangsystemet basert på størrelsen på frukter, hvor drue er nederst og melon er offiser. Leder er stjernefrukt, så det går utenfor "logikken" i systemet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hehe, joda, men jeg er redd det ikke passer like bra for oss. Navnet på guilden er Armageddon (dommedag anyone?), og vi ønsker ranker som gjerne er litt middelalder/horde-basert, eller som i hvert fall passer bra som guildranks. Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Guild master Elite Officer Member Svensk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Joda, det er vel noe slikt vi er ute etter - til en viss grad. Nå er jo WoW et slags rollespill, så om det kanskje var mulig med noe mer... hmm... ja, jeg klarer ikke engang å forklare hvordan vi ønsker det. Så på villspor er vi faktisk når det kommer til skikkelige ranker Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 -über dragonzlayer -Drangonzlayerz helper -I can pwn gray mobs -Critters own me :/ Hohoy, nå er vi trøtte her :/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 haha hva med big iron bomb gold bomb eller whatever ... ... ... bombling. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Vel om du ikke finner noe annet passende så er jo militærranks altid en mulighet. Bare for og liste dem opp: Field Marshall General (Gen) Lieutenant General (Lt.Gen) Major General (Maj.Gen) Brigadier (Brig) Colonel (Col) Lieutenant Colonel (Lt.Col) Major (Maj) Captain (Cpt) Lietenant (Lt) Second Lieutenant (2Lt) Warrant Officer Class 1 (WO1) Warrant Officer Class 2 (WO2) Staff Sergeant (S.Sgt) Sergeant (Sgt) Corporal (Cpl) Lance Corporal (L.Cpl) Private (Pvt) Recruit (Rct) Honourary Commission (Hon) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Noe som også er kult er jo italiensk mafia ranks: -Gudfar -Don -Mafiozo -Mademan -Løpegutt EDIT: kan også legge til: -Hitman -Boss -osv. Endret 30. april 2005 av AimAr Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hva med noen ranks med "Doom" i navnet? Som Doommaster, Doomguard, Doomfighter? vet ikke jeg, kan hende det ikke helt passer, kommer bare med et forslag... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jarl Einherjar Høvding Viking Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) - Guild master - 1. Officer - 2. Officer - 3. officer - Veteran - Guild member - Newcomer tror ikke jeg har utelukket noe nå.. men likte frukt ideen. edit: så er det de som har utpekt seg litt da. Raidpimp, alcoholic etc. Endret 30. april 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Guild Master Officer Veteran Member Initiate Lettere får man det ikke Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 I min guild er det sånn her: Warlord General Champion Grunt Peon Lazy peon Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvorfor er det egentlig så viktig? Ingen andre kan se disse "rankene" utenom guildmembers... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Alternate (hvis man tillater alt's i guilden) Initiate Member Veteran Officer Guild Master Enkelt og greit. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Noe som også er kult er jo italiensk mafia ranks: -Gudfar -Don -Mafiozo -Mademan -Løpegutt Meir korrekt er: Gudfar/Don/Boss Capo Made man/made guy thug Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Divine (om alliance) officer watcher warrior veteran Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Marco Børre Geir-Ivar Bjørn-Einar Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå