amin1710 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) I går på fredag drog jeg til datakjeden for å kjøpe denne http://komplett.no/k/ki.asp?sku=104030&cks=PRL (CNet Switch 5P 10/100) men der var det utsolgt så butikk mannen drog frem en slik http://komplett.no/k/ki.asp?sku=109993&cks=PRL (SMC EZ Switch 10/100 8P). Jeg spurte han om den var like god som den andre for jeg hadde hørt gode ting om den og det lovte han så jeg kjøpte den. Men da jeg kom hjem og monterte den virket den ibegynnelsen men etter en stund slutter den å virke på grunn av den blir for varm. Og det skjer ennå og har hørt at mange klager over denne på komplett sin side. Har jeg rett til å få byttet den eller få pengene mine tilbake?? For han sa at den var like god som den andre. Edit: Leste her http://komplett.no/k/ki.asp?sku=109993&cks=PRL at det skyldes en feil men det er på 8 portes ville bare si ifra. Endret 30. april 2005 av amin1710 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 siden det er datakjeden må du nesten snakke med de, men blir den så varm at den kutter under normal drift så er det en garantisak. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Så vidt jeg hsker har datakjeden en 10 (eller var det 14) dagers full returrett om du har kviteringa enda, står nederst på den. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så vidt jeg hsker har datakjeden en 10 (eller var det 14) dagers full returrett om du har kviteringa enda, står nederst på den. "Uåpnede varer kan byttes innen 7 dager." Hvis det dreier seg om en produksjonsfeil, tar du switchen med til butikken og ber om å få testet den. Når den så er ferdig testet, får du ny på garantien, eller får byttet i en annen vare/penger tilbake. Hvis du mener selger ga deg feilaktig informasjon, kan du jo også prøve å krangle deg til å bytte på stedet, men den skal egentlig testes først. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg kan se ut fra tilbakemeldingene på komplett at den switchen der er noe skikkelig møkk. Jeg ville tatt en utskrift av den siden og gått tilbake og bedt om å få byttet mot den andre når den kommer på lager. Hvis de ikke liker forslaget så kan du enkelt og greit si at det er en garantisak. (Bruk gjerne ganantien i stedet for reklamasjonen siden det går på produsent og ikke på datakjeden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå