Khalifen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 JEg skal forsøke å søke hos FunCom jeg Vet ikke hvor lett det er, men... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) JEg skal forsøke å søke hos FunCom jeg Vet ikke hvor lett det er, men... Steike, det var en god idé. Endret 21. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 og hva er funcom Norsk spillutviklingsselskap. Har blant annet laget Anarchy Online og Den Lengste Reisen. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 kult viste at det var noen spil som var lagd i norge men ikek hva de het og hvor de ligger til foresten hvor gjør de det? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 kult viste at det var noen spil som var lagd i norge men ikek hva de het og hvor de ligger til foresten hvor gjør de det? Funcom har 5 kontorer spredt over hele verden, kontoret i Oslo er på Skøyen, tror jeg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du har ikke lov til å kjøre truck! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du har ikke lov til å kjøre truck! Hvem var den til? Kanskje en idè å quote innlegget til den brukeren komentaren var rettet mot? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 For mange herrens år siden (ok, 4) jobbet jeg og en venn på en slapp skatesjappe i Oslo sentrum i arbeidsuka. Spiste oss sjuke på gratis Snack-a-Jacks (ja, de delte dem ut gratis utenfor), raserte lageret, ga oss selv rabatter og så utrolig mye på video. fikk ingen "avskjedsgave", for å si det sånn... Ah, *mimre*! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg og en kompis levde våre glade dager på RIMI. Når vi sluttet, fikk vi litt godteri og andre ting som nesten var gått ut på dato... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 JEg skal forsøke å søke hos FunCom jeg Vet ikke hvor lett det er, men... Og hva tror du at du kan JOBBE med der? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg jobba også på elkjøp i fjor. Svin tøft. Annbefales Enid med deg. Jobber der selv nå og jeg gjør masse slitsomme ting. Rydde et lite rom stappet med esker osv... Gleder meg til jeg får "gaven min". Håper på noe sånt som en ekstern harddisk, en gamer mus eller et spill eller to. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 jobba på rema 1000 fikk en pose med godteri+potetgull og brus også fikk jeg en sånn Utløser,, til handlevogner, den er nice Lenke til kommentar
V_B Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jobbet i Kristiansand Dyrepark når jeg hadde arbeidsuke for noen år tilbake. Fikk være med å mate alt ifra apekatter til sebraer, farte rundt i parken å se til dyrene samt å måtte kjøre det lille toget i parken 15 runder for å varme opp før sommesesongen. Klarte også å lage litt "krise tilstander" da jeg har en tendes til å måtte smake på ting jeg finner på trær. Helt riktig, ikke alt i en dyrepark egner seg å spise ! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan har dere klart å grave frem denne tråden? :O Den er utrolige tre år gammel. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 faen ass, hvorfor har alle hatt sånne spennende ting? Jeg jobba på dyrebutikk og vaska kaninpiss og fikk ikke en dritt for det! Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan har dere klart å grave frem denne tråden? :O Den er utrolige tre år gammel. Det er derfor vi pusser den opp nå...hehe...eller fornyer den... Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jobba på vikingredningstransport/ford bilforhandler, sånn kombinert greie, for vel 5 år siden vil jeg tro. Var drit fett, fikk bli med å se på alle de nye bilene, skifte til vinterdekk på mange biler. Kjørte også noen turer med vikingbilen, ganske heftig hvordan traileren heiser opp bilene Edit: Fikk en viking kalender, reflekser, klistremerker, ford plakater og diverse sånn små ting som kulepenner o.l. Endret 3. desember 2008 av bjorna Lenke til kommentar
volvo11 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Fikk arbeidsuke i tv2 i Bergen, er noen år siden nå fikk en jakke++ en pose med litt av hvert. husker ikke hva. men det anbefales, helt sykt rått Endret 3. desember 2008 av volvo11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå