Steina Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg jobbet en uke på "Service Sentret Midt-Norge" i 2003 eller 2004 Det var noen som hadde levert inn en klokkeradio uten strømledning, så jeg skulle lodde på ny ledning og teste den.. Den virket fint den, og jeg fikk den.. Og på siste dagen fikk jeg et stereo anlegg (AIWA NSX-AV70) der laserene ikke virket. Altså det går ikke ann å spille av CD, men jeg bruker den bare til TV og DVD. Supert anlegg Lenke til kommentar
mark Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 jobbet på kværner rosenberg i min uke kjedelig fikk regulering den uka (ikke av kværner, der fikk jeg bare fri for å få reguleringen......) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 jobbet på kværner rosenberg i min uke kjedelig fikk regulering den uka (ikke av kværner, der fikk jeg bare fri for å få reguleringen......) Stavanger ja. Hva gjorde du, hva fikk du for å jobbe der etc? Lenke til kommentar
mark Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 jeg var på det mekaniske verkstedet der fikk jeg fikse gamle rustne skrustikker..... det ble mange turer i krossen med kompisen som jobbet veggivegg på det elektriske verkstedet. men jeg tror det verkstedet er lagt ned. det er det bygge som er rett ved veien i vågen. alle de andre klassene på skolen (de 4 andre) hadde hatt arbeidsuke de fire ukene i forveien, det var derfor jeg fikk lite å gjøre, ikke det at det var få skrustikker som lå og ventet da.... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje trådstarter skal forandre Topic så alt dette ikke blir OT? Lenke til kommentar
mark Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Andre steder folk har hatt arbeidsuke? derfor ikke OT Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Andre steder folk har hatt arbeidsuke? derfor ikke OT Nei, men siden vi i denne tråden forteller om hvor vi har jobbet, så passer Topic ganske dårlig. Jeg skriver om arbeidsuke på Expert f.eks. og topic er "Arbeidsuke på Elkjøp" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er akkurat ferdig med Clas Ohlson, det var gøyalt, lærte en del og slår skolen ned i støvlene anytime. De ansatte der var fornøyd med innsatsen min og sa at jeg var flink, så butikksjefen skal skrive et attest til meg som jeg kan bruke senere når jeg skal søke sommerjobber osv. Jeg satt varer ut i hyllene og hjalp kunder og litt diverse. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skal ut i arbeidsuke i uke 43 noen som har noen råd til hvor jeg kan jobbe i Bergen noe med PC?? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg jobbet en uke på et lokalt datafirma i askim. Det stod det et pallelass med datamaskiner i verkstedet, og jeg brukte hele uken på å få så mange som mulig til å virke og installere Windows, Office osv. på dem. Jeg fikk ta med meg så mye "nye gamle" deler jeg ville (utdaterte deler som de ikke hadde fått solgt), og dessuten fikk jeg den gamle serveren dems, en 486/33 med 16Mb minne, 512Mb SCSI-harddisk med kjedetrekk, 3,5 og 5,25" diskettstasjon, to forskjellige tapestasjoner (DAT og Travan såvidt jeg husker), 1x CD-ROM og gud vet hva det ikke var i den maskinen. Hovedkortet var dessverree ikke helt topp, så den ble kannibalisert da jeg kom hjem med den. Jeg fikk (selvfølgelig) også ta med så mye jeg ville av ting som skulle kastes, og der var det også endel bra, blant annet en fungerende (!) UPS og en laserskriver som jeg klarte å fikse. Endret 2. september 2005 av larschroe Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Var på "Etne Auto" og skrudde på biler, egentlig. Fikk en t-skjorte, gratis mat hver dag og mye, mye annet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er akkurat ferdig med Clas Ohlson, det var gøyalt, lærte en del og slår skolen ned i støvlene anytime. De ansatte der var fornøyd med innsatsen min og sa at jeg var flink, så butikksjefen skal skrive et attest til meg som jeg kan bruke senere når jeg skal søke sommerjobber osv. Jeg satt varer ut i hyllene og hjalp kunder og litt diverse. ... Og nå har jeg fått jobb der. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg jobbet i lokaltv i min arbeidsuke. Jeg lærte mye under den uka, men følte meg som en byrde ovenfor de jeg jobba med - tror ikke de merka at jeg var borte neste uke engang Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har også fått arbeidsuke på ekjøp uke 43 på Fana i bergen koselig type jeg snakketnmed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har ikke hatt arbeidsuke, skal ha det etter høstferien. Men jeg tenker å jobbe på Pro Perc (trommebutikk) i Bergen. Får jeg ikke jobb der, så tror jeg at jeg skal få meg jobb på Clas Ohlson eller noe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Søsteren min skal jobbe i et flyselskap - den ene dagen er satt av til en tur til barcelona, hvor hun prøver seg i flyvertinne-avdelingen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Søsteren min skal jobbe i et flyselskap - den ene dagen er satt av til en tur til barcelona, hvor hun prøver seg i flyvertinne-avdelingen. *Misunnelig* Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hørtes kult ut da Men skal ha arbeidsuke snart, noen gode forslag? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hørtes kult ut da Men skal ha arbeidsuke snart, noen gode forslag? MC-verksted Ellers noe du: A) Intereserer deg for, eller B) Noe du ikke intereserer deg for Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kan huske jeg i niende jobba i en barnehage, sammen med to kamerater. Vel, vi fikk frokost, lunsj og te Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå