Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Arbeidsuke på Elkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobba en uke på Kiwi, og pokker så mye jobbing det ble også. Langa harde dager. Men fikk vi, var et par stk til som var med, den minste form for takk?? Neida! Vi fikk ikke en matsmule engang!

Mens noen kompiser av meg, som jobbet på Rema, fikk både penger, mat og gratis middag på Dolly.

Kiwi sjefen i solakrossen er faen meg en av de gjerrigste folka du kan oppdrive.

Da opplevde du det samme som da jeg jobbet på gartneriet.

Jeg kom forresten på at jeg har hatt to arbeidsuker til. Ene uken var jeg på Bravida, det var stort sett dønn kjedelig. Var med montører ut på oppdrag. Fikk se noen gøye IP-telefoni-sentraler, og programmere litt sentral på Haukeland Sykehus. Ellers så holdt jeg ofte på å sovne :p

Andre uken var jeg på UiB HF-fakultetet. Der lærte jeg litt. Fikk jobbe litt selvstendig og slikt.

Jeg gikk forresten på IKT-driftsfag disse to ukene

Lenke til kommentar

Jobbet på Spaceworld, konge. Jeg stod mye i kassen men kunne også spille playstation og xbox når jeg ville. De tok seg tid til å lære meg alt så jeg stod på lik inje med resten av arbeiderne allerede etter 1 dag på jobben. Kunne låne med meg filmer og spill hver dag pluss at jeg fikk Fifa Street den dagen det kom ut!

Strålende fornøyd jeg, gøye folk og alt!

Lenke til kommentar

Jeg jobba i "vakta" på haugesund lufthavn. Ble mye råning i brannbilene og mange pauser hvor vi så tv eller spilte mattis. Spiste også go mat omtrent hver dag. Det beste var vel at jeg jobba skift. Måtte opp tidlig 1 dag og resten var på kvelden :p Fikk faktisk 1 dag fri også.

Lenke til kommentar

Skal ha arbeidsuke om en uke(i 8. heter det elevens valg).

Skal lage min egen Web-Server :)

Som i virkeligheten betyr å surfe på internett mens jeg ser på en skjerm innimellom :p

Edit: Liten oppdatering, jeg fikk godkjent. Skal ned å hente server pc'en min om 20 min.

Skal også prøve å lage en Norsk språkfil til Opera 8.

Endret av operaman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jobbet på Rema 1000 jeg fikk 12 * 0.5 L cola, 3 potetgull poser, pluss noen poser med godt :D

Samme her, pluss et jobbtilbud.

Lenke til kommentar

Jeg jobba på TogService AS. også kallt "tog gutan".

De pakker og kjører ut mat/drikke til togene, som togdamene selger der.

Jeg pakka varer, kasta no søppel, og fikk kjøre bilen.

Jeg fikk ingenting :( , men fikk drikke så mye brus jeg bare orka. samt gode baguetter man fikk fra resturangen i andre siden av gangen. :D

interessant uke. med veldig greie folk.

Lenke til kommentar

I 8. klasse lagde meg og en kamerat musikk. Skamlett oppgave, da folk ble utrolig imponert over det lille dritet vi gadd å skrape sammen. Det var en dags jobbing, og firde dager fri.

I 9. klasse jobber jeg på havforskningsinstituttet i Bergen. Har gjorde jeg utrolig masse rart. Blandt annet å lage en guide til hvordan de skulle bruke den skamdyre scanneren sin. Og makulerte en meter med papir (en meter i høyden, men det var den typen papir som henger i ett, så det var bare å sette bunken på gulvet, og gi maskinen en bit, så forsynte den seg av resten).

Var egentlig to artige uker. Skulle ønske vi hadde sånnt nå. :p

Lenke til kommentar
Jeg jobba en uke på Kiwi, og pokker så mye jobbing det ble også. Langa harde dager. Men fikk vi, var et par stk til som var med, den minste form for takk?? Neida! Vi fikk ikke en matsmule engang!

Mens noen kompiser av meg, som jobbet på Rema, fikk både penger, mat og gratis middag på Dolly.

Kiwi sjefen i solakrossen er faen meg en av de gjerrigste folka du kan oppdrive.

Rema var hardt nok det! Men stemmer nok det, Kiwi i Solakrossen er tvilsomt når sjefen krenker ansatte som ikke røyker/snuser!

Lenke til kommentar

Jobba hos Haugaland MC /der jeg søkte om å få jobbe) og Pit Stop MC, og i tillegg litt i HD Garagen (HD = Harley Davidson)

Fikk en stilig T-skjorte med skriften

Looks good

Easy to schrew

What more

Do you want?

På baksiden. Det var reklame for tastyNuts (and bolts) som lager skruer og muttere i masse stilige farger :D

Og jeg satt å surfa, var med lærlingen å cruisa i den styla '90-93-modell Honda Accord`en hans :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...