lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 I uka som gikk hadde jeg arbeidsuke på Elkjøp på et sted rett utenfor Drammen som heter Kobbervikdalen.. Noen andre som har hatt arbeidsuke der? Fikk faktisk en Razer Diamondback som "avskjedsgave", kjørte truck og spilte så mye playstation at jeg ble sår på fingretuppene! Andre steder folk har hatt arbeidsuke? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hoho, hørtes jo dritstilig ut jo Selv hadde jeg arbeidsuke på Surfsentrum Stavanger. Var helt greit å jobbe der. Pakket ned ulike brett som skulle sendes til andre steder i landet, sto litt i kassen, hjalp folk og ryddet. Fikk etter eget ønske et snowboardtrekk i gave. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jobbet i Madla Leiren. Militærleier her i Stavanger. Fikk egentlig ikke så mye "tøft" men fikk en knall tøff lue, krus, t-shorte, knall militærbelte, og fikk skyte med MP5! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jobba for Expert i 10. klasse og i år. Fikk i 10. Ringenes Herre - To tårn dvd + et valgfritt spill til ps2 eller data. Nå fikk jeg gavekort på 500 kr. + noen timers betalt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg jobbet på en rideskole et år, og på et gartneri et annet. På rideskolen fikk jeg ri en time gratis i hallen hver dag, og på gartneriet fikk jeg ikke et usselt takk engang (og ja, jeg jobbet mye). Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hadde arbeidsuke i Bravida. Var med en montør ute å valset imellom telefonsentralene. Gjorde ikke så mye, men lærte en del.. edit: fikk en termos i avskjedsgave Endret 3. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hadde arbeidsuke i Bravida. Var med en montør ute å valset imellom telefonsentralene. Gjorde ikke så mye, men lærte en del.. edit: fikk en termos i avskjedsgave Pappa jobber der, har vært med på jobb noen ganger. Kjedelig egentlig. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har tenkt til å sette sammen en pc i arbeidsuka jeg . Læreren sa det var greit . Ikke noe vet hun om at jeg blir ferdig første dagen da ... Er det bare jeg som skal bedrive arbeidsuka med noe fornuftig? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jobbet på Rema 1000 jeg fikk 12 * 0.5 L cola, 3 potetgull poser, pluss noen poser med godt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har tenkt til å sette sammen en pc i arbeidsuka jeg . Læreren sa det var greit . Ikke noe vet hun om at jeg blir ferdig første dagen da ...Er det bare jeg som skal bedrive arbeidsuka med noe fornuftig? Hehe, sove og spise søppelmat kanskje? Kjenner selv noen som sa de skulle lage musikk i arbeidsuka. De tok en sang de hadde laget fra før av, og tok en uke fri for å si det på den måten Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg jobba også på elkjøp i fjor. Svin tøft. Annbefales Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jobbet på Rolls Royce (tidligere Ulstein) i fjor (10.) - bygger enorme motorer. Fete jobben da - jeg kunne nesten bare valse inn og bygge enorme båtmotorer Fikk et verktøyssett og alle klærne (vernesko, uniform osv) jeg brukte i avskjedsgave. -Jar Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jobbet på Aker Geo-Seismic i min arbeidsuke. Holdt for det meste på med å lage websider til bruk på intranettet deres, fikk egen pc og avlukke til det, ganske gøy egentlig). Fikk snop, og endel elekstriske komponenter (motstander, o.l.) i gave, som jeg har hatt god bruk for senere. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jobbet på G-Sport i arbeidsuken. Helt greit egentlig, måtte bare kaste søppel hver halvtime. Var ikke særlig mye å gjøre der, måtte faktisk spørre om det var noe jeg kunne gjøre omtrent hele tiden (*ivrig*). De merka ikke engang at jeg ofte var borte i flere timer etter at jeg skulle kaste søppe. Fikk gavekort på 300,- men greide å miste det etter noen dager:p Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Pappa jobber der, har vært med på jobb noen ganger. Kjedelig egentlig. Virket egentlig ikke så veldig givende. Mange kaffepauser Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg dytta kuer på et slakteri. fikk et par kg kjøtt i avskjedsgave. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hah, en venn av meg og jeg jobbet på Centra, en gourmetbutikk i Oslo. Da uken var over, fikk vi to bæreposer hver med godteri og brus. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jobbet i Madla Leiren. Militærleier her i Stavanger. Fikk egentlig ikke så mye "tøft" men fikk en knall tøff lue, krus, t-shorte, knall militærbelte, og fikk skyte med MP5! Heldige.. jævel.. hate... ( ) Jobba på et verksted der de lager utstyr til hunder. Fikk sy meg et supert belte! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 spurte på elkjøp-sjappa her, men det var ikke noen ledige jobber.. jobba på maxbo i stedet.. var jo en lærerik uke, men ikke noe jeg skal satse på for å si det sånn kanskje litt kjedelig.. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg jobba en uke på Kiwi, og pokker så mye jobbing det ble også. Langa harde dager. Men fikk vi, var et par stk til som var med, den minste form for takk?? Neida! Vi fikk ikke en matsmule engang! Mens noen kompiser av meg, som jobbet på Rema, fikk både penger, mat og gratis middag på Dolly. Kiwi sjefen i solakrossen er faen meg en av de gjerrigste folka du kan oppdrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå