Scuba Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Noen som kan hjelpe meg? :???: Jeg er på leting etter et LCD display der bokstavene/tallene blir "opp lyst" Med andre ord sort bakgrunn med opplyst grafikk... Er dette et vanlig LCD eller? Er det noen her som har vert bortig noe slikt? Hvor kan jeg få tak i et slikt LCD display? Noen som har koblings skjemaer? Skal brukes i en heftig case mod! Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Dersom LCD - displayet har en polarisert film foran, kan du snu denne. Dersom du har en gammel kalkulator liggende som kan åpnes, gjør det og snu den plastfilmen som ligger over skjermen. Voila! Du har nå en kalkulator med sort bakgrunn og lyse tegn. :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 husker vi gjorde det på skolen hehe. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen som aner hvordan man kan putte inn en lcd fra en proff kalkulator i pcen? Les tråden min om dette her!? Takk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ikke driv å bumpe threads på denne måten! Er egenreklamering dette... *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg