grwatz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) vel... topic sier vel alt hva er egentlig forskjelen på AW1 og AG1? ha googlet til den store gullmedalje, og får ikke noe fornuftig ut av AOpen sine hjemmesider heller. Er det noen kloke hoder her som kan opplyse meg? Endret 30. april 2005 av sLiVeRr Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 AG1 har glossy skjerm. Hvis du skjønner hva jeg mener? Er forresten blitt tatt opp her på forumet før. Jeg har AOpen 1551 AG1. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den ene (AW1, tror jeg) har antistatisk skjerm mens den andre har glossy skjerm Lenke til kommentar
ojda Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kan jeg blande meg inn og spørre hva so er fordel/bakdel med den ene fremfor den andre, spør siden jeg er iferd med å kjøpe en sånn en. Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 jeg stiller meg bak ojda jeg kjekt å vite liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå