Cera Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg er på utikikk etter et sted jeg kan sende gratis sms fra nettet, et sted der en ikke behøver å registrere ens eget mobilnummer. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis du har en online e-postadresse (eller har mulighet til å få det), så kan du sende gratis SMS derfra. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hvis du har en online e-postadresse (eller har mulighet til å få det), så kan du sende gratis SMS derfra. Hva mener du med online epost adresse? @online.no? Det har jeg i så tilfelle ikke... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 www.inpoc.no www.freesms.no www.telenormobil.no (hvis du har telenor da) www.easysms.no (program man laster ned) www.gulesider.no Alle disse krever registrering av telefon nr. ditt. Det er jo ganske vesentlig da. Tror ikke det er noen steder der du kan sende anonym sms. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis du har en online e-postadresse (eller har mulighet til å få det), så kan du sende gratis SMS derfra. Kan man? Hvordan? Har en adresse fra modemtiden Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis du har en online e-postadresse (eller har mulighet til å få det), så kan du sende gratis SMS derfra. Hvor har du det fra? Jeg har da online.no adr og kan riktig nok sende sms derfra..... men til en veldig høy pris (0,99)...... Eller er det noe som har gått meg forbi? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Fungerer det ikke å sende gratis sms fra irc lenger da? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har ADSL Ekstra fra telenor, og har @online.no adresse. Koster det penger å sende derifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå