VegardStr Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hei, eg har et HK fra en packard bell maskin (bilde) og har koblet på usb2.0 og reset knapp og d osv. fra det nye raidmax scorpio kabinettet mitt, men det som er, er at hvis eg plugger noe inni USB2.0 utgangen på kabinettet, så restarter maskinen seg, Kan eg ha koblet feil på JFP1 utgangen på hk? noen som kan vise meg hvor eg skal koble alle disse tingene? forklare hvor e gskal feste de forskjellige kontaktene? eg har 2 stk. usb.20 4 pins + to stk 1 pins som henger fast i samme ledning... 1 stk speaker 4 pins (hva er vits med speakerr?) 1 reset 2 pins 1 power 2 pins 1 led 2 pins 1 hdd eller nokke sånt 2 pins takker for svar. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Med fare for at jeg tar feil, siden jeg ikke helt vet hva den JFP1 hos deg tilbyr. Men jeg kan ikke se en eneste USB plugg på det hovedkortet. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) JFP1: her kobler du til reset, power, led, hdd led og speaker (mulig det er en usb kontakt helt øverst der mot J10) J10: det ser ut som det er her du skal koble til USB'en Endret 30. april 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 JFP1: her kobler du til reset, power, led, hdd led og speaker JFP0: det ser ut som det er her du skal koble til USB'en du mener vel J10, hadde USB i front på det andre kabinettet, men det var bare usb 1,0 og det va festet til J10... men der er det ikke plass til de 2 stk 4 pins kontaktene og 2 stk 1 pins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå