Arctic Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg tenkte på den gummilisten her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LIGUDE (ikke monteringslist!) Noen som har prøvd den? Ligger den godt mot metallet? Hvor bred er den? Er det avrundet profil på den? Vurderer den, eller bare en oppskjært ledning... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Har montert den listen på 2 80mm viftehull. Den er 5mm bred og ligger helt ok på kanten, trenger ikke å limes. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Glemte å fortelle at den har ikke avrundet kant..... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Tusen takk. Høres brukbart ut. Tror jeg skal kjøpe meg en meter. Er det forresten matt gummifinish på den? For vel uansett sånn gummifornyer på bensinstasjonen hvis man vil ha den blankere. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Tja, en slags halvmatt kanskje. Du får den sikkert blankere med en silikonspray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå