Gå til innhold

Kan en manns uttalelser føre til nasjonal...

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kan en manns uttalelse medføre trussel mot rikets sikkerhet og gå ut over sivile. Spesielt de med riktig innformasjon. Mennesker som har fått høy sikkerhetsklarering og som har tilgang til innformasjon kun beregnet for enkelte mennesker. Bryter man en slik taushetsplikt kan følgene bli katastrofale selv for lille Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste måte å fikse dette på er å innføre demokrati og ytringsfrihet over hele verden ... men det er det jo ingen som vil, for da får vi ikke billige klær og biler fra totalitære land som trakkaserer sine arbeidere. Og tenk om negrene skulle jobbe da ... vi hadde mista jobben fordi vi er så late og dyre i drift.

huff og huff ...

Lenke til kommentar

nå er jeg ikke akkurat glad i prester, men den gubben i sverige hadde jeg forsvart til døden. alle har rett til å si deres meninger, og dem som vil nekte den retten burde skytes på stedet. å argumentere mot en mening er en ting. å nekte den totalt å være til er uakseptabelt.

islam ER den verste religionen for tiden. hvorfor? fordi at det står i deres religion at alle vantroende skal omvendes med MAKT. det er så enkelt som 'tro eller dø' der borte. slike religioner burde ikke ha rett til å være til en gang. blir som at jeg skulle bruke makt for å få alle til å like meg, og skyte alle som sier meg imot. det er galt på så mange måter at det ikke går ann å telle dem engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...